25. decembra 2014

Ako veľmi Ježiško potešil moje knihomoľské srdce?

Konečne som si medzi rozprávkami a jedením všetkých koláčov našla čas, aby som sa vám pochválila, čo pekné som na Vianoce dostala.
Ježiško bol podľa mňa štedrý. Netuším, či ste mali viac darčekov, ale ja som šťastná hlavne za to, že sme sa s celou rodinou zišli pri stole. (a nepohádali sme sa)
Rozmýšľala som, či vám odfotím všetci moje darčeky, ale nakoniec som si povedala, že aj tak ma potešili najviac knihy, ktoré som dostala. Moje knihomoľské srdce bolo skutočne dojaté a niektoré darčeky naozaj nečakalo. Takže, ide sa na to. :-)



 Moju krásnu zbierku som si musela odfotiť. Knihy ma skutočne strašne potešili, keďže už dlhšiu dobu nemám čo čítať.
Prekvapila ma aj kniha, v ktorej mám postupy na rôzne pekné náramky. Mamka si ešte za 16 rokov môjho života asi nevšimla, že ja som lenivý človek. :D Ale určite niečo spravím a keď sa blog rozbehne, v súťaži o knihy pridám aj môj "extra krásny" výtvor.

Darček, ktorý som vôbec ani vo sne nečakala je
čítačka kníh. Dostala som ju od ocina. Strašne ma to potešilo, keďže môj tablet mi nechce načítavať knihy a už druhý krát ide na mesiac do opravy. Už len dať do neho knihy a šup na čítanie.
Okey...s tým hrnčekom som sa proste musela pochváliť. :3 On je taký ňuňu. Staaašne pekný darček. <3
Ešte raz fotka kníh, ktoré ma zachránili pred umieraním na nudu. Bol to taký....ehm...pol prekvapivý darček, keďže som mamke dala zoznam kníh a ona mi z nich vybrala, ktoré mi kúpi. Povedala mi, že mi už ona sama nikdy nebude kupovať knihy, lebo nikdy netrafí knihu, ktorá by sa mi páčila. :D

Samozrejme som ešte dostala veľa iných darčekov, ako oblečenie, doplnky, alebo kozmetika, ale to sa mi nechce vypisovať. A čo vy? :-) Kľudne sa môžete pochváliť. Aj ku vám Ježiško priniesol dáke knihy? :)

4 komentáre:

  1. Jééj Zelenú som dostala aj ja :3
    Pekné darčeky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hh, ja mám podobný problém, riešim to tak, že dám mamine zoznam a ona to už porozdeľuje celej rodine odkedy som dostala 3 rovnaké knižky počas tých istých Vianoc :-D Pekné úlovky, akurát idem čítať Môjho tajného anjela, snáď sa mne i tebe bude páčiť :-) Veselé Povianoce prajem! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keď som bola v nemocnici, tatko mi kúpil pár kníh na čítanie. To bol tak nútené prekvapenie a úsmev. :D Viem, že sa snažil, ale....BOŽE, tie knihy boli.....ehm...aj snaha sa cení. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!