14. decembra 2014

Miroslava Varáčková- Nepobozkaná

Počet strán: 240
Rok vydania: 2014
Vydavateľstvo: Evitapress

Jazyk: slovenský jazyk

Anotácia: 
Sladkých šestnásť a na obzore žiadny frajer, žiadna pusa, žiadne randenie.
To je údel druháčky Dominiky, ktorá si najviac na svete želá, aby sa zbavila nálepky "nepobozkanej". Jedného dňa sa jej do cesty pripletie Šarkan, chalan s krásnymi očami a nevyspytateľnou povahou, ktorý jej celkom poblázni hlavu a vnesie jej do života dlho očakávaný závan romantiky. 
Nepotrvá dlho a Dominike sa začnú plniť i najtajnejšie sny. O bozkoch. O láske. O človeku, ktorý dokáže narušiť jej nudný stereotyp...
Po dlhom čase sem konečne pridávam aj recenziu na knihu. Tentokrát to bude kniha, ktorá vyšla len pred niekoľkými dňami a mne prišla v piatok. Prečítala som ju včera za štyri hodiny. 

Príbeh je o šestnásťročnej babe menom Dominika, ktorá nemá šťastie v láske. S chalanmi to nevie a doteraz žiadny vzťah nemala. Žiadny vzťah= žiadna láska. Žiadna láska= ŽIADNE BOZKY. 

To sa ale zmení, keď počas jednej cesty domov Dominiku okradnú a ona si cíti slabá. Preto sa prihlási na kurz sebaobrany, kde spoznáva chalana, ktorý je typ, o ktorom stále snívala. Jediné, čo jej na ňom vadí je tá jeho hlúpa povaha. Samozrejme sa nebudú mať v láske. 
Ako každá baba z nás poznáme, aká je telesná otravná a tak sa sem-tam vyhovárame na naše "ženské problémy". Dominika a jej kamarátka sa vyhovárali až príliš a preto sa jedného dňa ocitnú po škole v telocvični, kde si štvrtáci nacvičujú tanec na stužkovú.  Čo osud chcel je to, že Dominika bude robiť partnerku chalanovi, ktorého dobre pozná...je to totiž ten istý chalan s nevyspytateľnou povahou, ktorý jej zostane v hlave. Stačí pár dní a obidvaja si k sebe nájdu cestu a Dominika zažíva čaro prvej lásky. 

Dominika bola hlavná postava, ktorú som si hneď obľúbila. Je to normálna baba, ktorá má problémy v láske, ktoré má určite jedena baba. Bojí sa, že sa nikdy nezamiluje a že nie je atraktívna. 
Čo sa týkalo Šarkana....autorka ma trošku sklamala. Mala som ho skutočne rada, bol to vážne super chalan, ale rada by som sa o ňom dozvedela viac. Len tak-tak, že som zachytila jeho meno v príbehu, chápala som, že mal problémy a nechcel o nich hovoriť, ale mohol sa otvoriť o trochu viac. 

Aj tak. Príbeh sa mi vážne páčil. Bola to oddychovka na zimný večer pri kakau. Autorku mám skutočne rada, prečítala som od nej všetky jej knihy. Páči sa mi jej štýl písania. Vydavateľstvo vydalo znovu ďalšiu knihu, ktorá si nájde miestečko na mojej poličke. Knihu odporúčam babám do 16 rokov, ktoré majú chuť na romantiku. Mňa kniha veľmi potešila :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!