23. januára 2015

BTW: Would You Rather

Asi som sa do tých TAGov zbláznila, ja viem, Prinášam vám ďalší, ktorý som objavila na blogu kamarátky Maggie.

1. Čítala by si do konca života už len série, alebo samostatné knihy? 
Ešte pred piatimi minútami som chcela napísať knihy, ale teraz myslím, že série. Neviem sa rozhodnúť. Mám rada knihy, ale keď sa pozrie do záznamov všimnem si, že všetky moje obľúbené knihy sú z dákej série.

2. Čítala by si do konca života len knihy od autoriek, alebo autorov?
Okrem Greena a jeho Na vine sú hviezdy som asi nečítala žiadne knihy, ktoré sú od autorov. Ženy majú podľa mňa lepšie nápady a myslenie, takže určite ŽENY.

3. Nakupovať radšej v kamenných obchodoch, alebo internetových? 
Určite internetové. Bývam na dedine a najbližšie solídne kníhkupectvo je asi o 50 kilometrov. Okrem toho je ešte predražené, takže ja si radšej pekne počkám na to, ako mi balík doručia.

4. Chcela by si, aby sa všetky knihy stali filmami, alebo seriálmi? 
Keď už je tam to dôležité slovo všetky, tak sa zamyslím poriadne. Existujú knihy, ktoré mi som ledva pretrpela 2 hodiny v tom kine a stačilo by mi to. Potom existujú knihy, ktoré by sa mali stať seriálmi a ja by som nedovolila, aby sa niekedy skončili.

5. Radšej by si čítala 5 strán za deň, alebo 5 kníh za týždeň? 
Ja už teraz pri šťastí prečítam asi 3 knihy za týždeň. Takže by som 5 určite brala.

6. Byť profesionálny recenzert, alebo autor?
Toto je ťažké. Aj keby som strašne chcela uvidieť na poličkách kníhkupectvách knihy, na ktorých obale je moje meno, bála by som sa, či by sa predávali, či by sa ľuďom páčili. Bolo by to aj psychiky ťažké, ak by som dostala niekde v strede knihy blok a nevedela by som pokračovať. Potom by som bola vystresovaná. Takže asi recenzert. :-)

7. Radšej by si čítala svojich TOP 20 kníh stále dookola, alebo iba nové knihy, ktoré si predtým nečítala? 
Žiadne Fifty Shades, keď nemám na nič chuť? :O :O
Bože, to je ťažká otázka. Ale Greya by som si musela nájsť v inej knihe. Radšej stále nové a mnou neobjavené príbehy.

8. Byť knihovníčka, alebo predavačka kníh v obchode?
 Predavačka v obchode. Rada by som ľuďom radila v kúpe kníh, alebo v ich hľadaní. Viem, že tí predavač sú otravný, ale mňa by mali ľudia radi. :D

9. Radšej by si čítala knihy len svojho obľúbeného žánru, alebo knihy všetkých ostatných žánrov, len nie tvojho obľúbeného? 
Milujem romantiku a tak to aj ostatne. Nie som zase do romantiky až tak zbláznená, čítam aj iné knihy, ale naviac ma berú romantické knihy.

10. Klasické knihy, alebo elektronické? 
Čítam aj také, aj také, ale klasike sa nič nevyrovná. (hlavne vôni novej knihy :3 )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!