2. januára 2015

Unboxing #5 - Prvý v roku 2015

Hneď druhý deň v roku ma moje obľúbené kníhkupectvo potešilo balíkom kníh, ktoré som si objednala pred niekoľkými dňami. Na knihy som sa strašne tešila a už dlhšie si ich chcem prečítať. Napíšte kľudne do komentárov, ktoré knihy ste už čítali, alebo ich chcete čítať. Takže...poďme sa na to pozrieť. :)


Ak som dobre čítala (kým som ten balík neroztrhala. :D), tak vážil dve kilá, čím sa pripisuje k balíkom, ktoré boli najťažšie, aké som dostala. 



 Prvú knihu, ktorú som si objednala je kniha po česky a volá sa Trhni si! Nemala som ju na zozname kníh, ktoré som si chcela objednať, ale strašne ma zaujal obsah a jedna recenzia na blogu. Tak som ju šupla do košíka a straaašne sa na ňu teším. :-)
 Druhá kniha je moja najväčšia láaáska zo všetkých!! :O Strašne som sa tešila na pokračovanie tejto sérií, ktorú som si neuveriteľne zamilovala. <3
 Tretiu knihu som nevedela, či si mám kúpiť, ale jedna baba (bloggerka na Svet kníh) ma k nej doviedla a nakoniec som ju predsa len šupla do košíka a povedala som si, že predsa nemôžem nechať knihu s tak peknou obálkou len tak. :D
 A máme tu poslednú knihu, ktorá je mimo moje chápanie. Doteraz netuším, prečo som ju dala do košíka, ale kvôli jej recenziám som proste musela. Je to kniha skôr pre dospelých a také ja nečítam, ale....obsah ma strašne zaujal a už teraz chcem vedieť, ako sa to všetko skončí.
 Takže...tu sú všetky moje nové lásky pokope. Mám to skôr ako Vianočný darček od starkej, keďže mi ona dala 50eur a ja som si za ne kúpila radšej knihy. :-) Ešte mi má prísť jedna kniha, na ktorú sa tiež strašne teším.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!