2. februára 2015

Music and books #4

Pozerala som si rubriky na mojom blogu a všimla som si, že som sem už dlhšie nič nepridala. A to je PROBLÉM. Hudbu milujem a túto rubriku tiež, takže to hneď musím napraviť.
Dlho som rozmýšľala, ktorú pesničku  sem pridám. Keď som sa ale snažila spomenúť na knihu, kde sa mi dáka pieseň zapáčila, nič ma nenapadlo. Možno som zábudlivá (áno, to určite som), preto sa teda najbližšiu dobu zameriam na soundtracky, ktorých je skutočne veľa. Ku knihám je ich menej...čo som smutná, preto si požičiam dáke piesne ku filmom, ktoré sú natočené podľa kníh. :)

Okey, takže...sakra...teraz je tých piesni veľa. :D Neviem, ktorou mám začať, ale nakoniec asi začnem pekne od začiatku.

Ellie Goulding - Beating Heart

Ellie bola stále speváčka o ktorej som veľa čítala, ale nikdy som nepočúvala jej piesne. Keď som sa dozvedela, že naspievala pesničku ku filmu Divergencia, hneď som si ju musela pustiť. Ten film miluje, jej hlas som si zamilovala, jej videoklip je úžasný a text piesni ma dostal. Jedným časom som túto pesničku mala zostrihajú a mala som ju ako zvuk zvonenia. Potom som ju stále dookola počúvala a všetkým v dome som s tým išla na nervy. :D Už ma táto mánia prešla, ale stále si ju rada vypočujem.
Ellie som si od tejto pesničky zamilovala a stále som happy, keď spraví pieseň k dákemu filmu.

Čo vy? Aké sú vaše dojmy s Ellie. Máte ju radi?

2 komentáre:

  1. Ja sa priznám, že Ellie bohvieako nemusím, nie je to práve moja šálka čaju, ale táto pesnička a ešte Figure 8 ma dosť oslovili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zase....ani u mňa nie je naj speváčka, ale pesničky ku filmom má bombové. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!