24. apríla 2015

Abeceda knihomoľa | F

ÁÁÁ...aj dnes pokračujeme projektom od Marky a Kristý. Tento týždeň si posvietime na písmenko F. :)

Fantázia
Ako sa hovorí....Kniha je kľúčom do čarovného sveta fantázie. :) Nie tak pre nič za nič som si vybrala tento názov môjho blogu. Kniha je pre mňa útek od reality a môjho života, ktorý nie je prechádzka ružovou záhradou. Keď otvorím knihu, ocitnem sa vo vlastnom svete a moje telo síce oddychuje, ale môj mozog je na výlete do sveta fantázie. Odkedy čítam knihy, môj život vnímam inak a v hlave mám kopu nápadov. 

Facebook
Aj keď sa to síce kníh netýka, týka sa to môjho blogu. Bez Facebooku, by som dnes bola ešte na úplnom začiatku. Viem, že teraz som ešte stále o vééľa kilometrov ďaleko od svojho cieľa, ale vďaka Facebooku som sa mohla od štartu odraziť. :)

Viem, že v tomto článku majú byť tri body, ale priznajme si...veľa vecí na F-ko nepoznáme a ak to nepoznáte vy, tak ja už dupľom nie. :D Dúfam, že budúci týždeň bude lepší, aj keď...G nie je tiež nič moc. 

2 komentáre:

  1. Pro mě bylo hrozné vymyslet něco na f, ale nakonec jsem ten článek nějak sepsala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo to naozaj ťažké. Dlho som na tým rozmýšľala.
      Kukla som si článok na tvojom blogu a skoro som dostala infarkt, keď som sa dozvedela, že som zabudla napísať o mojej láske Fifty Shades!!! :O To som spáchala strašný zločin! AKo ma to mohlo nenapadnúťM! Milujem tú sériu.

      Odstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!