12. apríla 2015

Cora Carmack- Zbohom nevinnosť

Počet strán: 248 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Edícia: YOLi
Rok vydania: 2015

Anotácia:
Študentku herectva Bliss Edwardsovú už nebaví byť poslednou pannou v okolí, preto sa rozhodne pre radikálne riešenie – románik na jednu noc. Keď napokon dôjde na lámanie chleba, spanikári a utečie z vlastného bytu pred príťažlivým mužom pod absolútne priehľadnou zámienkou. Trapasom však zďaleka nie je koniec. Na druhý deň jej na úvodnej hodine semestra predstavia nového učiteľa a Bliss od údivu padne sánka. Pred ôsmimi hodinami ležal nahý v jej posteli!
Bliss sa ide prepadnúť od hanby a to sa školský rok ešte len začal. Ako na potvoru naráža na príťažlivého učiteľa Garrica na každom rohu a trápnym situáciám niet konca-kraja. Hoci sa obaja zhodli na tom, že ich posteľové dobrodružstvo bol obrovský omyl, Garric po pôvabnej študentke neustále poškuľuje. Alebo si to Bliss len namýšľa?

Obálka knihy: Ja neviem....vôbec ma neoslovila a jediné, čo sa mi na nej páči je asi nápis a logo vydavateľstva. Keď som obálku videla, musela som sa na ňu pozerať dlhšie, pretože som si Bliss a Garrica predstavovala úplne inak. Aj keď...aj títo modeli sú pekní, ani ma neoslovilo, ako ich len na tú obálku nacapili. Krajšie by bolo, keby ich dali do nejakého objatia, alebo niečo podobné. Preto hodnotím obálku na 2 body z 5. :/

Milujem túto knihu. Iné slová ani na knihu nemôžem mať. Viem...vyššie som sa sťažovala na obálku, ale to nemení fakt, že vo vnútri sa skrýva úžasná kniha. Knihu som čítala už dávno v elektronickej podobe a strašne som si ju obľúbila. Autorka pre mňa vymyslela vynikajúci dej, geniálne postavy a skvelú zápletku. Musela som si knihu proste kúpiť.

Prízvuk. MÁ BRITSKÝ PRÍZVUK. Drahý Bože, umieram. 
"Ako sa voláš, láska?"
Láska? LÁSKA! Stále tu umieram.

Už v anotácií si môžete prečítať, čo je hlavným problémom tejto knihy. Áno...je to panenstvo hlavnej postavy Bliss, ktoré je jej nočnou morou. Preto sa raz večer zatne a povie si, že je čas s tým niečo urobiť. Jedna rada pre všetky panny- ak chcete mať sex na jednu noc, nájdete si skvelého chlapa, nezabudnite myslieť na to, či sa na druhý deň nedozviete, že je to váš nový učiteľ. 

Na tejto knihe sa mi najviac páčili hlášky, ktoré mali hlavné postavy a hlavne Bliss. Je to asi najsmiešnejšia kniha, ktorú som čítala. Aj keď čítal knihu už druhý krát, stále som sa na trapasoch Bliss zasmiala. Cora vymyslela fakt geniálnu zápletku a dej, ktorý sa mi páčil už v anotácií. 
Sex.
Chystala som sa mať sex.
S chlapcom.
So sexy chlapcom.
So sexy BRITSKÝM chlapcom.
Alebo som sa chystala povracať sa.
Čo keby som sa povracala na sexy britského chlapca?
Čo keby som sa povracala na sexy britského chlapca POČAS SEXU?

Čo sa týka postáv, nemôžem nič vytknúť. Jedna postava lepšia ako tá druhá. V knihe som mala rada všetky postavy. Naozaj....to sa mi ešte nestalo. Ku každému som si našla cestičku inak. 
Hlavnú postavu Bliss netreba ani rozpisovať. Geniálna postava, ktorá chce stratiť svoje panenstvo a nechá vo svojej posteli sexy chlapa len preto, lebo sa bojí. Vymyslí si kvôli tomu smiešnu výhovorku, ktorá by mňa v živote nenapadla. Nakoniec zistí, že je to jej nový učiteľ herectva. A problém je na svete...
Garicca som si obľúbila hneď. Má super zmýšľanie, super charakter a páčilo sa mi, ako sa o Bliss zaujímal aj keď vedel, že nájsť si k nej cestu bude ťažké. 

Ku knihe netreba napísať nič iné, musíte si ju len prečítať. ODPORÚČAM ju fakt každému, kto má rád romantické knihy a chce sa zasmiať. Knihe dávam plný počet sovičiek, ktoré si zaslúži. :)

MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!