10. mája 2015

SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Po skutočne dlhom hľadaní som sa rozhodla, že vyplním aj ja tento známy TAG, ktorý som videla na veľa blogoch. Uvidím, ako mi to pôjde z odpoveďami. Znovu musím zapnúť moje mozgové bundy na vyššie obrátky. :D 

Twitter: Tvoja najobľúbenejšia knižka pod 200 strán. 
Bože, existuje vôbec taká kniha? 
Po dlhšom hľadaní som žiadnu takú knihu nenašla v mojom zozname kníh, ktoré som čítala. Ale...!! Na stránke eknizky.sk som objavila jeden geniálny príbeh od mladej baby, ktorý ma skutočne dostal. Mal iba 85 strán, takže by sa to mohlo rátať. Veľká škoda, že tých strán nemal viac. :(

Facebook: Knižka, do ktorej ta všetci nútili.
Ani mi to nespomínajte. Každý ma nútil čítať knihy od Stephenie Meyer. Áno, dobre si myslíte. Všade som len počúvala, aby som si prečítala sériu Twilight. Stačilo mi, aby som videla filmy. DO kníh ma nútili, nútili, ale nedonútili. 

Tumblr: Knižka ktorú si čítal, keď ešte nebola populárna.
Fúha...to je ťažké odpovedať, keďže nečítam aktívne knihy až tak dlho.
Po pár minútovej výmene názorov s mojou kamoškou Maggie, sme sa zhodli, že ja čítam len známe knihy. :D  

Youtube: Ktorú knižku si praješ vidieť sfilmovanú.
Už som to tu niekedy spomínala a budem sa len opakovať. Je strašne veľa kníh, ktoré chcem vidieť sfilmované, ale najviac si prajem vidieť Medeného jazdca. <3  Strašne krásny a silný príbeh, ktorý priam kričí, aby ho niekto KONEČNE sfilmoval. 

Myspace: Knižka, ktorá sa ti páčila keď si bola mladší, ale teraz by to už bolo asi inak.
Séria kníh Upírske denníky. Seriál mám strašne rada (aj keď to už ide dole kopcom s ním), ale čo sa kníh týka, vôbec ich nemusím. Keď som bola mladšia, prečítala som za jednu dovolenku, čo trvala 8 dní tri knihy. Keď som sa asi pred pol rokom pozrela na moju poličku a videla som ich tam, nakrčila som nos a radšej som ich niekomu predala. Niekomu možno spravia radosť.

Goodreads: Ktorú knižku by si všetkým odporučil.
Nechcem opakovať knihu Medený jazdec (aj keď ju URČITE odporúčam), tak napíšem knihu Prekroč svoj tieň. Znovu nádherný príbeh plný bolesti, ale aj lásky.

Ask.fm: Na ktorú knihu sa ťa ľudia najviac pýtali?
Fifty Shades of Grey. Musela som asi trom ľuďom hovoriť obsah knihy, potom sa pýtali, ako sa mi to môže páčiť a prečo je to jedna z mojich najobľúbenejších kníh, na tri mesiace som musela bratovej frajerke požičať knihy...bla, bla, bla. 

We heart it: Ktorá kniha pre teba má citový význam?
TFIOS. V tej knihe som sa našla a má pre mňa strašný citový význam. 

Snapchat: Kniha alebo séria, ktorá ťa bavila len chvíľu, hoci si si myslela, že bude dobrá.
Škola noci. Veľa som o nej čítala, tak som si zaobstarala prvú časť a to mi náramne stačilo. Nechám, prečo to má toľko kníh. Jednotkou sa to pokojne mohlo skončiť. 

Spotify: V ktorej knihe je hlavná hudba, alebo ktorú hudbu z knihy máš najradšej? 
Jednoduchá odpoveď. Kniha Maybe Someday od Collen Hoover. Neuveriteľne nádherné pesničky a krásny preklad. Všetky piesne z knihy nájdete TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!