15. augusta 2015

J. Lynn, Jennifer L. Armentrout- Buď se mnou

Počet strán: 408 strán
Jazyk: český jazyk
Vydavateľstvo: Baronet
Rok vydania: 2014
Séria: Počkám na tebe #2

Anotácia:
Tereza Hamiltonová prožívá drsný rok - zamilovala se do nejlepšího kamaráda svého staršího bratra. Jase s ní ale nepromluvil od té doby, kdy jí věnoval opravdu úžasný, dech beroucí polibek, takový, co vám změní život. Tereza se právě vymotala z příšerného vztahu a navíc jí hrozí, že kvůli zranění bude muset dát sbohem taneční kariéře. Nastal čas na plán B - vysokou školu. Možná tak dostane šanci přesvědčit Jase, že jí jeden polibek nestačí.

Jase Winstead má obrovské tajemství, jež nikomu neprozradil. Obzvlášť nechce, aby ho znala neuvěřitelně krásná sestra jeho nejlepšího kamaráda. Přestože s Terezou sdílel nejžhavější polibek v životě, uvědomuje si, že závazky mají přednost. Rozhodně nemá čas na romantický vztah. Nijak mu však nepomáhá, že nedokáže přestat myslet na polibek dívky, jež mu může převrátit život naruby. Jase a Tereza se potkávají stále častěji a nejsou schopni vzájemné city popírat. Na obzoru však číhá nebezpečí, jež vyvrcholí tragédií. Zatímco se lidé v kampusu vzpamatovávají, osudem pronásledovaní milenci se musí rozhodnout, co jsou ochotni riskovat a co obětovat, aby mohli být spolu.



Obálka knihy: No...stále neviem, čo mala táto autorka s tými bozkávajúcimi sa pármi na obálkach. Keď sa povie "Buď so mnou", predstavím si skôr nejakých dvoj zamilovaných, čo sa silno objímajú a držia sa za ruky. Na farbu obálky a ani na písmo nemôžem nič povedať, pretože sa mi veľmi páčia. Obálke dávam teda 4/5 bodov.

Je skutočne dlho, čo som čítala prvý diel tieto série od Jennifer. Ani som netušila že táto kniha je pokračovanie nejakej série. Videla som, že má na internete dobré recenzie, tak som si ju stiahla do čítačky a keď som nemala čo robiť, začala som ju čítať. Štýl písania sa mi pozdával, na dej som si zvykla a nakoniec sa to stalo príjemnou romantickou knihou o dvoch mladých ľuďoch, ktorí majú svoje skryté tajomstvá, ktoré sa boja odhaliť svetu.
Knihu som mala prečítanú skutočne za pár hodín, pretože ma dej veľmi zaujal. Autorka do knihy vymyslela príjemné hlavné a aj vedľajšie postavy, ktoré príbeh dopĺňali. Na dej knihy teda nemôžem povedať nič negatívne a len autorke zatlieskať.

Tereza bola dievča, ktoré som si hneď obľúbila a určite si ju obľúbi každý. Mala svoju minulosť, ktorá bola skutočne ťažká, ale aj tak sa snažila čo najlepšie žiť, aj keď jej prítomnosť nebola o nič lepšia. Mala síce svoje muchy, ale tie sa dali po prečítaní celej knihy ľahko prehliadnuť.

Jase bol vynikajúca hlavná postava, ktorú by som si hneď zobrala ku sebe domov. Skrýva veľké tajomstvo, ktoré keď som sa dozvedela, zostala som sedieť s otvorenými ústami asi 5 minút. Na začiatku knihy som ku nemu mala síce pár výhrad, ale časom sa to zmenilo.
Čo sa týka vedľajších postáv, bola som veľmi rada, že autorka rozpisovala aj ich príbehy. Mám rada, keď nie sú autorky zamerané len na hlavné postavy. Najviac som si obľúbila spolubývajúcu Terezy, ktorá však mala nakoniec smutný príbeh a bolo mi jej ľúto.

Buď se mnou sa teda u mňa pridáva do kategórií kníh, ktoré som veľmi rada prečítala a teším sa na ďalšie pokračovania. Knihu vám určite odporúčam, ak máte radi romantické príbehy na oddych. Knihe nakoniec dávam zaslúžené 4,5 sovičky a autorke tlieskam a teším sa na jej ďalšie knihy. :)


MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!