30. augusta 2016

Jasinda Wilder- Omega

Počet strán: 360
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2016
Séria: Alfa #3

Anotácia:
Prípravy na svadbu Valentina Rotha a Kyrie St. Clairovej sú v plnom prúde. Zaľúbenci spolu so svojimi najbližšími priateľmi si nájdu útočisko na nádhernom ostrove, aby tu strávili krásne chvíle plné lásky a vášne. Idylku však naruší vpád ľudí Valentinovho úhlavného nepriateľa Vitalya Karahaliosa a únos Layly. Tú čakajú strastiplné chvíle v kobke na rybárskej lodi a neskôr v Brazílii. Tam sa jej síce podarí únoscom uniknúť, no stále ich má v pätách. 
Valentinov osobný strážca Harris, ktorému Layla očividne nie je ľahostajná a azda ani on jej, sa ju vyberie zachrániť. Prežijú dni plné napätia a ich život je ohrozený. No práve v týchto chvíľach sa medzi nimi začne rodiť niečo nové, na čo ani Layla, ani Harris neboli pripravení a s čím sa dosiaľ nestretli. Dá sa však uniknúť pred minulosťou? Príbeh štvorice sa uzatvára...
Ako som sa ku knihe dostala?: Pamätám sa, ako som si hneď po vydaní prvého dielu tejto série bežala knihu kúpiť. Po prečítaní som mala strašne zmiešané pocity a preto som netušila, či sa pustím aj do pokračovaní, ale nakoniec som im dala šancu. Keď sa mi naskytla možnosť vybrať si Omegu na recenziu, chvíľu som váhala, ale napokon som si ju zobrala. Čo na ňu hovorím?


Čo si o knihe myslím?: 
Jasindin štýl písania som si obľúbila už v predchádzajúcich dielom. Kniha je skvelá na odpočinok, keďže štýl písania je plynulý a nie náročný. Podľa mňa by sme knihu mohli rozdeliť na časti pred únosom, únos, kopa sexu a záver. Niektoré stránky knihy by som v pohode vyradila a kniha mi preto rýchlo utiekla. Začiatok knihy sa mi pozdával. Páčilo sa mi napätie, ktoré vládlo medzi Harrisom a Laylou a taktiež Kyrie ako dohadzovačka. Myslela som si, že počas únosu bude viac akcie, stane sa niečo závažné, ale miesto toho som čítala len to, ako tam chodí nahá a sleduje ju v sprche. Čo mi na knihe najviac vadilo bolo, že ich naháňali vrahovia, ale oni mali sex...kopu sexu...na minimálne 50 strán! Vážne netuším, či si autorka nevšimla, aké negatívne pocity by to mohla u čitateľov, ktorým nejde len o erotickú knihu vyvolať. 

Harris sa mi už od začiatku pozdával. Jeho charakter a správanie mi vyhovovalo počas celej knihy. Páčilo sa mi, ako vždy vyriešil situáciu a ako chránil Laylu nech sa dialo čokoľvek. Autorka napísala skutočne skvelú mužskú postavu, ktorá bolia nie len inteligentná, krásna, ale aj silná a ochraňujúca. 
Layla...ach, ako začať? Na začiatku knihy, keď sa ešte nachádzali všetci na jachte a vo vile sa mi pozdávala. Síce nebola ako ostatné ženské hrdinky, s ktorými som sa stretávala, ale mala v sebe isté čaro. V jej časti rozprávania som ju mohla spoznať lepšie. Zo začiatku som si obdivovala, aká je silná ale po čase sa mi to prestalo páčiť. Unesú ma, obchytkávajú a ja budem sedieť bez pohybu? Vážne? Niekto ma sleduje v sprche a ja to nechám tak?...Proste sa mi jej správanie vo viac ako v polovičke knihy nepáčilo. Nenašla som si ku nej cestu až ku posledným pár kapitolám, kde sa mi jej správanie pozdávalo trochu viac.
Nemôžem zabudnúť spomenúť Kyrie a Valentina. Síce sme si ich v tejto knihe príliš neužili, ale príjemne ju doplňovali. Kyrie sa mi pozdávala viac, ako v predchádzajúcich dieloch a Valentine bol u mňa v tomto diely neutrálna postava

Kniha Omega bola príjemná oddychovka, na ktorej prečítanie mi stačil jeden deň. Aj keď mala negatíva, som rada, že som si ju prečítala a určite ju odporúčam všetkým, ktorí túto sériu začali čítať. Čo sa týka počtu sovičiek, naozaj neviem. Síce som Omegu skritizovala, ale má v sebe určité čaro. Dávam jej preto zaslúžené 3 sovičky- taká zlatá stredná cesta.

MOJE HODNOTENIE:

CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!