23. septembra 2016

Jennifer Probst- Hľadanie podmanivej krásy

Počet strán: 464 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Rok vydania: 2016
vydavateľstvo: Ikar
Séria: Hľadanie #3

Anotácia:
Lekárka a budúca chirurgička Genevieve MacKenzieová si naplánovala vlastnú veľkolepú svadbu do posledného detailu – až na to, že len pár minút pred tým, než má vysloviť áno primárovi oddelenia a neodolateľnému mužovi snov, nevesta vyskočí von oknom... rovno do náručia svojho potetovaného priateľa Wolfa. Na pár dní sa v útulnom zrube ukryjú pred svetom, aby si Gen mohla všetko ešte raz dôkladne premyslieť. Lenže ich dávne priateľstvo je odrazu vystavené nečakanej skúške a vzájomné iskrenie sa už nedá poprieť. Obaja stoja pred neľahkým rozhodnutím: vyberú si istotu platonického priateľstva, alebo nájdu v sebe dosť odvahy a dotknú sa plameňov vášne s rizikom, že sa pri tom popália?
Ako som sa ku knihe dostala?: Vážne milujem túto autorku, všetky jej knihy a túto sériu. Mám doma všetky jej doterajšie knihy, ktoré na slovensku vyšli a nie je pochýb o tom, že si všetky jej knihy, ktoré sa vydajú si zaobstarám. Mal sa mi maturitný ročník, mala som cez prázdniny trochu popletenú hlavu a vôbec som si nevšimla, že ďalší diel už vychádza! Nebolo žiadne rozmýšľanie pri výbere knihy, ktorú si na recenziu zoberiem. Jennifer je proste Jennifer.


Čo na knihu hovorím?: Jennifer je jedna z mojich obľúbených autoriek. Milujem jej štýl, nápady a preto sa na každú jej knihu teším a mám tak trochu väčšie očakávania od každej jej knihy. Keď som sa púšťala do tejto knihy, bola som na ňu strašne zvedavá, pretože anotácia na túto knihu ma prvý krát u jej kníh nezaujala tak veľmi, ako u ostatných. Keď si ju prečítam teraz, tak trochu nechápem, čo sa mi na nej nepozdávalo. Možno to bol fakt, že Gen a Wolf boli najlepší kamaráti, poznali sa a ja mám na knihách rada, keď sa hlavní hrdinovia postupne spoznávajú, učia sa spolu vychádzať a vždy jeden z nich prekvapí niečim novým zo svojho života.

Štýl autorky ma znovu naladil do oddychovej nálady a stránky kníh sa mi otáčal jedna radosť. Tak, ako to už u jej kníh býva, striedali sa nám pohľady oboch hlavných hrdinov. Dej knihy bol pre mňa, ako som vyššie spomínala, zo začiatku trochu problematický, ale nakoniec som si naň zvykla. Svadba je pre ženy jeden z najdôležitejších okamihov ich života. Gen si to tiež uvedomovala. Pred oknom, z ktorého sa chystala vyskočiť sa musela rozhodnúť, či ostane a vydá sa za "muža jej života" alebo vyskočí a jej celý život sa zmení. Keď si vyberie druhú možnosť, dopadne rovno pred svojho dlhoročného najlepšieho kamaráta Wolfa, ktorý sa jej rozhodne pomôcť. Vie, že nasledujúce dni pre ňu budú ťažké a preto sa rozhodne, že sa pred svetom ukryjú v zrube, kde si bude môcť Gen všetko premyslieť a rozhodnúť sa, čo ďalej zo životom.

Gen...ako všetky hlavné hrdinky tejto série, bola vo väčšine prípadov skvelá. Síce mala svoje chvíľky, ale to asi každé hrdinky. Aj keď mala skvelú prácu, robila to, čo milovala, mala milujúcu rodinu, kamarátov, život jej do cesty postavil prekážku. Zamilovala sa do nesprávneho. Bolo mi jej vo veľa prípadoch ľúto, ale bola vážne silná hrdinka (okey, poznám aj silnejšie, ale...).
Wolfe bol...mám to vôbec komentovať? Sexy, skvelý, ochranársky, životom zničený, potetovaný, pracovitý milionár a hlavne najlepší kamarát. Aj keď som ho v jednej časti knihy chcela prefackať, vo vnútri duše som ho chápala. Mal ťažké detstvo, bál sa a preto boli jeho činy oprávnené.
Spolu vytvorili účastní pár, ktorý o ktorom som vážne rada čítala.

Nemá zmysel nejako hlbšie rozmýšľať nad konečným hodnoteným knihy. Určite knihu odporúčam každej romantickej duši a ak ste fanúšikom Jennifer, ani táto kniha vám v zbierke nemôže chýbať. Síce pre mňa to nebol z tejto série najlepší diel, mal niekoľko vecí, ktoré sa mi nepáčili, ale som rada, že som si knihu prečítala a teším sa na ďalší diel, ktorý by mal vyjsť 1. 12. 2016 s názvom Hľadanie prísľubu večnosti. Hľadaní podmanivej krásy dávam krásne 4 sovičky. :)

MOJE HODNOTENIE:

CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!