6. októbra 2016

Michal Hrehuš, Patrícia Bartlová - Školský motivačný diár 2016/2017

Počet strán: 224 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Dátum vydania: 2016
Výrobca: I Can Academy s. r. o.

Anotácia:
Školský motivačný diár 2016/2017 sme tento rok vytvorili s jasným zámerom: Chceme ti dať nielen diár, ale hlavne ti v ňom odovzdať praktické rady a tipy, ktoré ti pomôžu, zjednodušia učenie, inšpirujú a naučia princípy úspechu, ktoré učia najúspešnejší ľudia na veľkých pódiách.



Ako som sa k diáru dostala?: Firmu I Can Academy som objavila pred viac ako rokom. Neuveriteľne sa mi zapáčili ich citáty a výrobky, preto som si objednala nástenný kalendár. Počas prázdnin som na FB uvidela tento Školský motivačný diár, ktorý ma neskutočne zaujal a preto som neváhala a kontaktovala firmu na spoluprácu. Pred pár dňami mi ho poštárka doručila...aj s niečím iným.


Čo na diár hovorím?: Hneď, ako sa mi diár dostal do ruky som si ho zamilovala. Ako prvé ma zaujal krásny obal diáru. Farba obalu sa mi neskutočne páči, písmo sa tam skvele hodí. Diár má menší formát (asi  menší ako polovička A4), takže sa perfektne hodí do každej školskej tašky, ale aj kabelky. Taktiež je obal v pevnej väzbe, takže sa len tak ľahko nepoškodí. (No u mňa v taške mu ani to nepomôže. :D ) Na čo nesmiem zabudnúť je záložková stužka, ktorú nemá väčšina diárov, čo je chyba! Som rada, že ju sem spravili, pretože mladí ľudia asi nemajú dostatok nervov, aby si hľadali dookola stránku, ktorú potrebujú.

Bolo to vnútro diáru, ktoré ma presvedčilo, aby som si ho zaobstarala. Na rôznych stránkach kníhkupectiev bolo nahliadnutie len do pár stránok a ja som nutne potrebovala vidieť viac!!
Rozhodla som sa, že táto recenzia bude trochu viac obrázková, nahliadnete do...podľa mňa...najlepších a najužitočnejších stánok diára, niečo vám ku nim poviem. Tak...ideme na to. :)


Hneď na začiatku diára nájdeme praktické rozvrhy hodín. Som rada, že mysleli aj na tých, ktorý majú dva rozvrhy. jeden na párny a jeden na nepárny týždeň (áno, aj ja to tak debilne mám).  Na spodku strany si tiež môžeme dopísať nejaké tie poznámky.
Ako ďalšie tu máme klasickú stránku ,,SPOZNAJ MAJITEĽA", ako jej ja hovorím. Samozrejme by som to nebola ja, keby som sa hneď v prvom riadku nepomýlila. Už sa mi to stalo asi 3 krát!! Vždy je v kontaktných údajoch MENO a pod ním PRIEZVISKO. Ale ja som "vždy nedočkavá", takže celé meno hneď natrepem do prvého riadku. Stáva sa to len mne? O.o
,, Užívaj si každé chvíle každého dňa, pretože dnešok je tým čo máš." Skvelý citát na začiatok. <3

Ako ďalšie tu môžete nájsť rozpis školských prázdnin, čomu ja zo srdca tlieskam, keďže o prázdninách sa zvyčajne dozviem dva dni pred nimi.
Čo sa mi na diári asi najviac páči sú motivačné stránky, ktoré sú na každom "kroku". Pozitívne citáty, zaujímavosti, nejaké tie pomôcky ako sa správne učiť! Autori si dali skutočne záležať, aby diár dýchal pozitívnym myslením.

Čo sa týka toho hlavného... plánovača, nájdete ich tu hneď niekoľko. Ročný, mesačný a aj týždenný plánovač. Priznám sa, že ja som si už v minulosti obľúbila viac mesačný plánovač, takže ho asi budem používať viac. Viem si v ňom perfektne pozrieť všetko, čo mám nasledujúci mesiac spraviť a čo ma čaká. Týždenný plánovač nie je tiež zlý! Autori nám pripravili jednu čerešničku! Okrem toho, že nám diár pripomenie, kto má každý deň meniny, sú v ňom vyznačené aj významné svetové dni!

Na posledných stránkach diára nás čakajú aj pestré nálepky, ktoré si môžeme prilepiť k určitým dňom podľa seba. Nájdeme tu nálepky k testom, výletom, oslavám, ale aj nálepky k poďakovaniu alebo skvelému dňu

Priznám sa, že podľa mňa má diár pár chybičiek, niečo mu tam chýba, ale ktorému diáru nie? Ako som už viac krát písala, mám zdravotné problémy a preto by som sem uvítala nejaké tie stránky, kde by som si písala kontroly u lekárov (ale nerobte si z toho nič...to si myslím asi o každom diáre, ktorý sa mi dostal do rúk :D ).

Školský motivačný diár odporúčam určite každému študentovi, ktorému aspoň o čosi viac spríjemni školský život. Podľa mojej pozitívnej recenzii môžete tušiť, že aj hodnotenie bude vysoké. Diáru dávam krásne 4 sovičky. :)

MOJE HODNOTENIE:

A čo je ten bonus, ktorý som k diáru dostala? I Can Academy bola taká zlatá a poslala mi aj krásny motivačný zošit!! No nie je nádherný? Som rada, že použili túto väzbu zošita, oživili ho tak. Na obale je znovu skvelý motivačný citát, nič viac tam nepridali a som aj rada. Nič viac tam totiž netreba. Vo vnútri nás na každej stránke čaká znovu trochu motivácie. SAKRA, JA SOM ALE TERAZ MOTIVOVANÁ!! :D

PS: Dúfam, že sa motivačný zošit páči, pretože (možno viete, možno nie) blog má o cca mesiac 2. narodeniny a ja chystám súťažné ceny! :) <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!