19. novembra 2016

BLOG OSLÁVIL 2. NARODENINY! + GIVEAWAY

Ahooojte!! Som taká šťastná, že píšem tento článok, pretože sa jedná o ďalšie narodeniny blogu.
Pred pár dňami...konkrétne 17. 11. 2016 môj blog Kniha je kľúčom do čarovného sveta fantázie oslávil krásne 2. narodeniny! Nedokážem uveriť, že už je to tak dlho. Ešte teraz si spomínam, ako som Maggie písala o tom, že sa mi strašne páčia knižné blogy, rada by som to skúsila a ona mi s vytváraním blogu pomohla. <3

S mojim malým 2. ročným "dieťatkom" som doteraz:

  • uverejnila 210 príspevkov 
  • blog ste navštívili viac ako 19 415 krát
  • blog obsahuje 361 komentárov
  • blog má 55 sledovateľov
  • spolupracujem s 2 skvelými kníhkupectvami 
Toto všetko by som som nedokázala bez VÁS!! Strašne vám ďakujem, že môj blog navštevujete, čítate a komentujete. Dúfam, že o rok budem písať ďalší takýto článok :) 

GIVEAWAY!!

Keďže vás mám strašne rada a chcem vám poďakovať, pripravila som pre vás menšiu súťaž. Vážne dlho som sa rozhodovala, či bude len jeden alebo dvaja výhercovia a čo nakoniec bude cena. 
Nakoniec som sa rozhodla, že bude len 1 výherca, ktorý získa balíček cien. :) 

Pravidlá súťaže:
-Zúčastniť sa môžu len čitatelia so SR (vážne sa ospravedlňujem Čechom, ale idú sviatky a ja nemám peniaze. :/ Ak máte niekoho na slovensku, kľudne sa zapojte, ale napíšte mi to. :) )
- Zúčastniť sa môžete len raz!
- Výhercov bude losovať moja mamka, aby to bolo spravodlivé. :)
-Zapojiť sa budete môcť do 10. decembra
- Výhercu vyžrebujem 11. decembra a bude mať 48 hodín na odpoveď, inak žrebujem znovu

Čo treba spraviť?
Stačí vyplniť formulár nižšie a tam sa dozviete viac. ;)

FORMULÁR

Čo výherca získa? 
-kniha Kluk mého srdce od Huntley Fitzpatrick
-motivačný zošit, ktorý obsahuje kopu krásnych citátov (zošit som spomínala TU)
- ukážku knihy Zárezy smrti od Veronici Roth (áno, bola som na Bibiotéke :D )
- rôzne záložky
- 3 čajové vrecká úžasného vianočného čaju s vôňou škorice, ktorý sa perfektne hodí k čítaniu
-sovičkové papierové záložky, ktoré používam na zaznačovanie skvelých scén v knihách


Ako vidíte, je toho vážne veľa! :) Dúfam, že sa vás zapojí čo najviac a dúfam, že sa vám balíček páči. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!