22. novembra 2016

Desať seriálových nocí #1: Desať nevidených nováčikov

Ahojte!!
Dnes sa hlásim s novým projektom. Viem, viem...v poslednom čase na projekty nejako zabúdam, ale za to musíte viniť moju školu. Samé úlohy, písomky...chápem, že maturitný ročník, ale tak...mohli by sa mierniť.
Späť k projektu. :D Už dávnejšie som naň narazila na blogu Lili Darknight. Už vtedy som chcela projekt rozbehnúť, ale nevyšlo mi to. Teraz som si však naň našla čas a KONEČNE ho rozbieham aj na mojom blogu!
Ak si spomínate na projekt Desať knižných dní, tak toto je niečo podobné, ale tentokrát so seriálmi, ktoré...priznajme sa, každí máme radi. Ako prvú, tentokrát noc projektu predstavujem Desať seriálov, ktoré mám v najbližších ehm...rokoch (:D) v pláne pozrieť. :)

Seriál American Horror Story pozná asi každý. Poznám asi desiatky ľudí, ktorí ho milujú, ale ja som mu nikdy nevedela prísť na chuť. Už strašne dávno som ho začala pozerať...skončila som na 2. diele. Bude to asi tým, že žáner horor nemám vôbec v láske. Ten seriál ale musím vidieť, pretože Evan Peters. <3 Videla som s ním kopu videí a zamilovala som si ho. Kvôli nemu ten seriál, alebo aspoň sériu pozriem aj keby som sa mala (s prepáčením) posrať od strachu.


Da Vinci´s Demons mám na zozname seriálov už dlhšie. Myslím, že som raz videla na youtube jedno video zo seriálu, ktoré ma neuveriteľne zaujalo a odvtedy si chcem seriál pozrieť. Bohužiaľ nikdy nemám čas sa doň pustiť, alebo si vyberiem pozerať nejaký iný seriál. Dúfam, že cez Vianoce sa k nemu dostanem.

Áno, dobre vidíte. Ešte som sa ku Sherlockovi nedostala. Už som kvôli tomu bola zbuzerovaná asi od 5 ľudí. Tu nejdem písať, že nemám čas, seriál ma proste nezaujal. Videla som asi prvých 10 minút prvého dielu a sekla som s tým. Ale nebojte sa. Mám ho na zozname a dostanem sa ku nemu...niekedy.

Ďalší seriál za ktorý ma mňa nebudete pyšný. Tu je to asi rovnaký problém, ako u vyššie spomenutom. Doctor Who ma nejako nezaujal a to som ho ani nezačala pozerať. Tiež ho ale mám v pláne, keď sa budem strááááášne nudiť a budem mať čas.

Westworld je relatívne nový seriál. Síce som o ňom niekde zahliadla články, ale nevenovala som im pozornosť. Dozvedela som sa o ňom od brata, ktorý ho začal pozerať. Čo je vážne šok, keďže on pozerá len jeden (teraz už dva) seriál- Hry o tróny. Vysvetlil mi o čo tam ide, síce tomu vôbec nerozumiem a nechápem tomu, ale dám mu určite šancu. Čakám len na to, kým vyjde viac dielom, aby som nemusela čakať každý týždeň na nové.

Ach...The Walking Dead. Ďalší slávny seriál, ktorý som nevidela. Bože, práve si uvedomujem, že som ňou nie je niečo v poriadku. Ale už má tak veľa sérií a videla som na neho toľko spoilerov. :( To už nebude ono. Určite si ho však raz chcem pozrieť.

Seriály Suits, Baby Daddy, Grimm a Quantico sú posledné seriál na mojom zozname seriálov, ktoré raz chcem pozrieť. Každý z nich ma zaujal hlavne kvôli videám na youtube. Vážne sa na každý z nich teším. Uvidíme, kedy sa ku nim dostanem.

Tak, to bolo mojich desať nevidených seriálov. :) Dúfam, že vás projekt zaujal a nabudúce kliknete  aj na ďalšie odpovede. Ešte ma čaká:

1 komentár:

  1. Veľmi zaujímavý výber, o niektorých seriál som dokonca ešte ani nepočula. Možno si mi práve rozšírila zoznam plánovaných seriálov. :D
    Som rada, že si sa do projektu zapojila ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!