6. januára 2017

Desať seriálových nocí #5: Šesť kráľov repríz

Ahojte, som tu z ďalším článkom to tohto skvelého projektu, ktorý usporiadala Lili. Tentokrát sa pozrieme na šesť ukončených seriálov, ktoré by som pozerala stále dookola. Pridala som aj také, ktoré ešte neskončili, ale pozerám ich stále dookola ako hlúpa, pretože veľa takých seriálov, ktoré už skončili nepozerám. :)

Dva a pol chlapa
Jeden z najlepších seriálov aké kedy mohli vzniknúť! Už ani neviem spočítať, koľkokrát som každú časť videla. Série s Charliem máme doma dokonca na DVD, čím sa počet pozretí ešte viac zvýšil. Vždy keď je v telke nejaká časť, nemôžem si ju nechať ujsť.

My Mad Fat Diary
Seriál, ktorý väčšina z vás asi nepozná a to je chyba! Dostala som sa k nemu náhodou a nevedela som sa od neho odtrhnúť! Videla som ho už asi pred rokom a vždy mám všetky časti stiahnuté v notebooku a keď mi nejde internet, alebo proste nemám čo robiť tak si ho rada pozriem.
Faking It
Môže byť väčšie neprávo ako to, že zrušili tento seriál?! V tom najlepšom!! Už od prvej časti som si ho zamilovala a tešila som sa na každú novú časť. Keď som si prečítala o jeho zrušení, tak som chcela kričať na celý dom. Odvtedy som ho pozrela ešte dvakrát a teraz keď nad tým rozmýšľa, tak si ho asi pozriem znovu.
Shadowhunters
Ani nedokážem zrátať koľkokrát som pozrela 1. sériu, kým pred pár dňami začala nová. Ja som sa do tohto seriálu tak zamilovala, že som ho videla toľkokrát, že sa mi o ňom už aj snívalo. :D Teraz keď si na tie sny spomeniem, chce sa mi smiať. teda až na ten, kde som chodila s Alecom, ten bol skvelý. Ale Magnus mi ho chcel ukradnúť. :( :D
Young & Hungry
Tento skvelý seriál sa dá pozerať stále! Je jedno akú časť si pustím, vždy ma zaujme. Tiež neviem spočítať, koľko krát som ho cez voľno pozerala. Skutočne odporúčam každému, je to skvelá oddychovka.
Susedia
Nedá mi to...musím ich sem dať. Kto by ich nepoznal a nemiloval ich? Keď som bola menšia, tento seriál som pozerala X-krát. Podľa môjho názoru patria Susedia medzi slovenské klenoty televízie. Vždy keď ho v televízii opakujú musím ho vidieť.
Čo ma ešte čaká? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!