8. januára 2017

Desať seriálových nocí #6: Päť inšpirujúcich predlôh

Nejako som sa s týmto projektom rozbehla. Nedá mi to, ale Desať knižných nocí milujem! Projekt má na svedomí Lili. Možno ste si mohli všimnúť, že minule som si článok trochu pozmenila. Dnes to spravím znovu. Sme už v polovičke a dnes prinášam päť kníh, z ktorých sa stali podľa môjho názoru najlepšie seriály.  

Outlander
Seriál, ktorý si ma hneď získal. Síce pol hodina prvej časti mi nevoňala, ale keď sa to rozbehlo, nevedela som sa od seriálu odtrhnúť. Vedela som, že seriál je natočený podľa knižnej sérii, prvú časť som si dokonca kúpila a začala čítať, ale nikdy som ju nedočítala. Ostala som verná len seriálu. Milujem prvú sériu. Podľa mňa je o väčší kus lepšia ako druhá. Uvidím, ako to bude ďalej.

The 100
Skoro som tento seriál ani nezačala pozerať. Dlhšie som ho obchádzala, kým som si zapla prvú časť. Seriál sa mi strašne zapáčil a zamilovala som sa do neho. Prvúč časť knižnej série som čítala, ale seriálu sa vôbec nevyrovnala.
Games of Thrones
Najdlhšie obchádzanie seriálu v mojej živote! Pamätám sa, ako som si povedala, že ho nikdy nebudem pozerať a HĽA! Radí sa medzi moje najobľúbenejšie. Slovami sa ani endá vyjadriť čo sa mi na ňom páči. :D Proste...proste páči. :D Čo sa týka kníh, tak ku nim ma nedokopú. Ostanem pri seriály.
Shadowhunters
Bože, koľko krát som ho počas tohto projektu vôbec spomenula? :D Niektorí ho nemajú radi kvôli hereckému obsadeniu alebo tomu, že sa vôbec na knihy nepodobá. Mne je to jedno. MILUJEM HO!!
The Vampire Diaries
Nedalo mi to, musela som ho sem dať. Bol to asi prvý seriál, ktorý som začala pozerať aj na internete. Zamilovala som sa do neho, robila som si do zošita srdiečka z menom DAMON...Teraz to však opadlo. Pozerám ho len kvôli tomu, že chcem vedieť, ako sa to celé skončí. Podľa môjho názoru bola najlepšia 3. séria a 4. sériou sa to malo skončiť. Tým, že to naťahovali stratili kvalitu.

Čo ma ešte čaká?:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!