30. januára 2017

Desať seriálových nocí #8: Traja nedostatočne známi

Ahojte, po dlhšej dobe sa konečne ozývam na blogu. Mám zdravotné problémy, školu, knihy a...tak trochu som mala väčšie šialenstvo z jedného seriálu (môžete sa tešiť na samostatný článok).
Dnes pridávam ďalšiu časť skvelého projektu Desať seriálových nocí. Pomaly sa nám to blíži ku konci a dnes prinášam tri seriály, o ktorých by malo vedieť viac ľudí.

Stithers
Skvelý seriál, ktorý mi odporučila Maggie. Síce som sa ho zo začiatku bála, pretože takéto druhy seriálov veľmi nepozerám. Nakoniec som mu predsa len dala šancu a neľutujem. Skvelý dej, postavy, zápletky, akcia a aj romantika. Na hlavnou hrdinku som si musela trochu dlhšie zvykať, keďže jej charakter je...ehm...proste v každej nálade má rovnaký výraz tváre. :D Na oficiálnej FB stránke seriálu je len niečo cez 190 000 LIKE, takže seriál by si určite zaslúžil viac divákov.
Beyond
Jedna novinka, ktorá sa začala vysielať na stanici Freeform len tento rok. Nikdy som o ňom nič nepočula, ale v jeden deň sa objavilo na topserialy.sk hneď 10 dielov, takže ma to hneď zaujalo. Prečítala som si obsah, ktorý sa mi zdal zaujímavý, ale presvedčil ma hlavne sexy herec, ktorý stvárňuje hlavnú postavu.  Dej síce napreduje trochu pomalšie, ale seriál si ma celkovo získal. Odporúčam skúsiť.
Young & Hungry
Tento podarený seriál som tuším v tomto projekte raz spomínala. Podľa mňa geniálne dielko, ktoré si zaslúži viac pozornosti. Emily Osment sme poznali ako nevinnú Lily v seriály Hannah Montana, ale tu ju vidíme v úplnom inom svetle. SKVELOM svetle. Milujem tento seriál a určite ho každému odporúčam.

Čo ma ešte čaká?:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!