3. februára 2017

Mesačná chvastačka: Január 2017

Ahojte! Prvý mesiac v novom roku sa úspešne skončil a ja prinášam na blog Mesačnú chvastačku za január. Tento mesiac sa u mňa ocitli samé skvelé kúsky. Január som si v škole veľmi neučila, keďže vo vzduchu je chrípka a mňa nemohla obísť. 

KÚPENÉ KNIHY
V januári som si dopriala 3 knihy. Tretia strieborná kniha snov je posledný diel série, ktorú som si zamilovala. Prvý diel som čítala pár dní po jeho vydaní, ale hneď som naň zabudla. Séria ma znovu zaujala len pred pár mesiacmi a znovu som sa do nej pustila. Ako je možne, že tak skvelé knihy sú také lacné?! Sériu V ringu MILUJEM!! Doma som mala len prvé tri diely, ale keď som videla, že na martinuse sú všetky diely len za 3€, musela som si dokúpiť celú sériu. Neviem sa na ne dočkať.
VYMENENÉ A DAROVANÉ KNIHY
Radšej nikdy som čítala strašne dávno a chcela som ju mať u seba v knižnici. Keď som ju videla v jednej ponuke, hneď som po nej siahla. Skvelý a silný príbeh. Skvelú...ehm...knižtičku Dospelosť je mýtus poznám vďaka Mati. Hneď som mamke povedala, že ju chcem na meniny. Asi v trištvrte komiksoch som sa našla. :D
KNIHY NA RECENZIU
Na začiatku mesiaca som skúsila šťastie a napísala o spoluprácu Albatros-u, ktoré milujem. A oni súhlasili! Som neskutočne šťastná, lebo ich knihy milujem. Ako prvú..skúšobnú...knihu na recenziu som si vybrala Pomsta & rozbřesk, na ktorú som čítala samé pozitívne recenzie. Som na ňu vážne zvedavá.
VŠETKY KNIHY POKOPE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!