11. marca 2017

Mesačná chvastačka: Február 2017

Trochu neskôr, ale predsa. Február bol pre mňa trochu ťažší. Nemám na mysli školu, v ktorej som sa ukázala za mesiac asi 3-4 dni, ale zo zdravotného hľadiska. Objavili mi ďalší nádor na mozgu, ten čo som už mala sa mi zväčšil, takže sa doktori rozhodovali čo budú robiť. Ja som strávila celý mesiac kvôli bolestiam doma a posledné 2 týždne v nemocnici. Domov som sa dostala len vo štvrtok a len dnes som sa dostala k foteniu kníh. Keď som ich pofotila, uvedomila som si, že vo februári sa ich u mňa ocitlo vážne veľa.

KÚPENÉ KNIHY
Vo februári som investovala do 3 kníh, ktoré som objavila v rôznych skupinách na predaj. Ako prvá kniha je Easy, ktorú som proste musela mať doma. Skvelý príbeh, ktorý som si zamilovala. Sériu Zavrhnutý som čítala strašne dávno len ako elektronickú verziu. Už som aj zabudla o čom to vlastne bolo. Keď som však našla, že Zavrhnutý a Ticho niekto dokopy predáva za 6€, musela som ich mať. Prvú časť už mám za sebou a teraz si ešte zohrať druhý diel. :D

DAROVANÉ KNIHY
Gabrielovo Inferno som dostala od maminy. Teda dostala ako dostala. Bola som v nemocnici, nemala čo čítať a povedala som mamke nech mi ju kúpi (zaplatila za to ona, takže je to darovanie, či? :D ). Celú sériu som už čítala, pamätám si však len útržky, ale rada by som ju mala doma. Neohlížej se a Lola a kluk od vedle som dostala ako opozdený darček na meniny. Obe knihy boli skvelé.
KNIHY NA RECENZIU
Tu som asi 10 minút rozmýšľala ako je možné, že som vo februári dostala 3 recenzáky od buxu. Potom som na to konečne prišla. :D Hriešny Hollywood som si vypýtala už v januári, ale prišiel mi len vo februári. Skvelá kniha, recenziu nájdete TU. Modelka bola pokračovanie Šprtky. Tento diel sa mi nepáčil, recenziu nájdete TU. Víťazstvo bol posledný diel mojej obľúbenej série, ktorý ma strašne sklamal. :( Recenzia TU.
VŠETKY SPOLU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!