17. septembra 2017

BLOGTOUR | Spoveď autorov + SÚŤAŽ!

Bože, som neuveriteľne šťastná, keď môžem písať tento článok! Je to prvý krát, čo som sa s blogom zapojila do tak veľkého projektu a bolo to prvý krát, čo som písala autorom do zahraničia! 
Ak ste náhodou o tomto skvelom projekte nepočuli, cieľom je položiť svoju jednu otázku viacerým autorom a dozvedieť sa tak o ich knihách alebo o nich niečo nové. 
Za môj prvý rok, čo som sa do projektu zapojila, som nazbierala 29 odpovedí! Som v úplnom šoku, keďže som rátala najviac s desiatimi. 
Čo sa týka mojej otázky, trochu som ju nedomyslela. Nie som najlepšia v angličtine (priznávam...som hrozná!), preto sa vopred ospravedlňujem za všetky zle preložené slová alebo vety. 
Tak sa pohodlne usaďte, začítajte sa do odpovedí, zapojte sa do súťaže o skvelé ceny a kliknite na ostatné blogy, kde projekt prebieha. :) 


Máte obľúbený knižný citát?

–Peternelle van Arsdale (Netvor je zver,...)
Môj obľúbený citát navždy ostane „Nolite te bastardes corborundorum“. Je z knihy Príbeh služobníčky od Margaret Atwood. 

– Sylvain Reynard (Gabrielovo Inferno,...)
Jeden z mojich obľúbených citátov je: ,,Zostúpiť do pekla je jednoduché“.  Môžete ho nájsť v Dantem, keď Virgil navrhuje Dantemu, že zostúpiť do pekla nebude také ťažké. Citát som použila aj v jednom z mojich románov „Gabrielovo Inferno“, ktorý hovorí príbeh o profesorovi Dantem, ktorý sa zamiluje do svojej vysokoškolskej študentky. 

–Wendy Higgins (séria Zvůdne zlo)
Milujem citát z knihy Charlieho malé tajomstvá od Stephen Chbosky: ,, Prijímame lásku, o ktorej si myslíme, že si ju zaslúžime.  

- Joss Stirling (Najít Sky)
Mám nový obľúbený citát o písaní od Raya Bradbory: ,, Zápletka nie je nič viac, než odtlačky v snehu, ktoré postava zanechá na ceste za neuveriteľnými destináciami.“  
- Mia Sheridan (Leo, Mia, Kylandovo vykoupení,..)
Jeden z mojich najobľúbenejších knižných citátov je z knihy Láska slečny Elliotovej od Jane Austinovej (použila som ho aj v mojej knihe Kylandovo vykoupení): ,, "Trháš moju dušu. Som polovica agónie, polovica nádeje ...nemiloval som nikoho okrem teba." 

–Tammara Webber (Easy,...)
Wow, mám veľmi veľa obľúbených citátov, preto je ťažké vybrať len jeden. Keďže ste bloggerka a asi sledovatelia sú určite vášniví čitatelia, vyberiem jeden od mojej obľúbenej spisovateľky klasík Jane Austinovej: ,,Osoba, či už je to pán alebo pani, ktorá nemá radosť z dobrého románu, musí byť neznesiteľne hlúpa“.  

–Monika Wurm (Slzy predaných dievčat, Rockové tango,...)
Môj obľúbený citát pochádza z mojej knihy Slzy predaných dievčat: ,,Jedinou úlohou osudu je, aby sa naplnil...“.  Citát som síce vymyslela ja, ale zanechal vo mne niečo ako stopu, pretože verím na osud a môj osud je voči mne veľmi prajný a zhovievavý.  

–Elle Kennedy (séria Off-Campus)
V hlave si neviem spomenúť na žiadny špeciálny knižný citát. Milujem však každý riadok v sérii Outlander od Diany Gabaldon.  
-Kristan Higgins (Ženíchov svedok, Manželstvo z rozumu,...)
Môj obľúbený citát je: ,,Čítajte svojim deťom. Je to darček pre vás oboch.“ 

-Darren Shan (Séria Darenna Shana)
Jeden z mojich najobľúbenejších citátov pochádza z knihy The Machine Gunners od Roberta Westalla a znie: „Nil carborundum!“, čo je skrátená verzia latinského „Noli illegitimi carborundum!“.  V mojich knihách je môj najobľúbenejší citát: ,, Aj v smrti si víťazom!“.  

- Tricia Levenseller (Daughter of the Pirate King)

Môj obľúbený knižný citát od Toniho Morrisona znie: ,, Ak je kniha, ktorú by ste si chceli prečítať, ale ešte nebola napísaná, musíte ju napísať. 

-Mindy McGinnis (Not a Drop to Drink, The Female of the Species,...)
Môj obľúbený citát je od Franka Zappa: ,,Tak veľa kníh, tak málo času.“  
- Genevieve Cogman (Neviditeľná knihovňa)
Obávam sa, že nemám žiadny najobľúbenejší citát. Tento citát je však skvelý a mám ho rada: ,, Knihy nemusia meniť naše utrpenie, nemusia nás chrániť pred zlom, nepovedia nám, čo je dobré alebo čo je krásne a určite nás nebudú chrániť pred spoločným osudom smrti. Knihy však poskytujú nespočetné možnosti: možnosť zmeny, možnosť poučenia.“ –Alberto Manguel                          

- Jeff Garvin ( Symptoms of Being Human, Todos,...)
Môj obľúbený citát pochádza z knihy Harry Potter a tajomná komnata od J.K.Rowling. Tento pravdivý citát povedal Albus Dumbledore: ,,Naše rozhodnutie ukáže, kým skutočne sme, Harry, oveľa viac ako naše schopnosti.“ 

- David Ebershoff (Dánske dievča)
Môj obľúbený citát podchádza od Antona Pavlovič Čechov: ,,Iba ten kto miluje si to dobre pamätá.“ Tento citát používam tiež v mojom ďalšom románe The Prodigies. Pozdravujem všetkých milovníkov mojich kníh na Slovensku. Dúfam, že vás jedného dňa navštívim.  

- Anthony Ryan (Píseň krve)
Vždy sa mi páčil jeden múdry citát od fantasy autora R.A. Salvatore: ,,Ak môžeš prestať, tak skonči. Ak nemôžeš skončiť, tak si spisovateľ.“ 
-Alison Bliss (Na veľkosti záleží)
Jeden z mojich najobľúbenejších citátov je od Dr. Seuss: ,, Neplačte, pretože sa to skončilo, usmievajte sa, že sa to stalo.“ 

 -Lori Nelson Spielman (Sweet Forgiveness)
Ďakujem za otázku. Môj obľúbený knižný citát znie: ,,A teraz, keď nemusíte byť dokonalí, môžete byť dobrí.“ Pochádza z knihy East of Eden od Johna Steinbeck. 

-Lois Lowry (Darca)
Toto je môj najobľúbenejší citát týkajúci sa čítania a kníh: ,, Sú horšie zločiny ako horiace knihy. Jeden z nich je ich nečítať.“ – Joseph Brodsky     

-Alice Oseman ( Solitaire)
Veľmi pekne ďakujem za tvoj e-mail. Nemám len jeden obľúbený, ale kopu obľúbených! Jeden z mojich najobľúbenejších pochádza z knihy Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru od autora Benjamina Alire Sáenz: ,, Niekedy nerobíme správne rozhodnutia, Ari. Iba tie, ktoré nám pripadajú najlepšie.“  
-Liz Coley (Návrat z temnoty)
Ďakujem za zapojenie do Blogtour. Som rada, že čitatelia na Slovenku vedia o mojich knihách. Tiež by som u vás rada predávala viac kníh. Môj najobľúbenejší knižný citát pochádza z detskej knihy  I Had Trouble in Getting to Solla Sollew od Dr. Suess. ,, Takže, kúpil som si veľkú pálku. Som pripravený, ako vidíš. Teraz moje problémy budú mať problémy som ňou.“ Milujem túto detskú knihu, pretože je to dokonalé zobrazenie cesty hrdinu.                    

-Anne Blankman (Vězeň noci a mlhy)
Milujem túto otázku! Môj najobľúbenejší knižný citát je od skvelej J.K. Rowling: ,, Pri čítaní dobrej knihy sa môže stať niečo veľmi kúzelné.“        

-Robin Roe ( A List of Cages)
Posielam ti jeden z mojich najobľúbenejších citátov: ,,Rozmýšľa, či to je to, čo ostatní Ľudia zdá sa majú- odvahu padnúť lebo majú spomienky na státie na nohách.”        

-Marie V. Snyder (Poison Study)
Môj obľúbený citát pochádza z jednej mojej vlastnej knihy Poison Study, keď hlavný hrdina vyznáva lásku hlavnej hrdinke. ,,Vkĺzla si mi pod kožu, napadla si moju krv a chytila si ma za srdce...ty si ma otrávila.“ 
-Catherine Fisher (Incarceron)
Ďakujem za tvoj e-mail. Môj obľúbený citát je od Oscara Wilde: ,, Illusion is the first of all pleasures.“ (Citát som sa rozhodla neprekladať, pretože sa mi páči v originálnom znení.) 

-Evelyn Skye (The Crown's Game)
Veľmi pekne ďakujem za správu a za zapojenie do projektu. Môj obľúbený citát pochádza od Lev Nikolajevič Tolstoja: ,,Naozaj múdry je ten, kto pozná sám seba.“               

-Jenna Evans Welch (Love & Gelato)
Ďakuje veľmi pekne za to, že ste na mňa mysleli a zapojili ma do Blogtour. Môj obľúbený knižný citát je od J. D. Salingera a pochádza z knihy The Catcher in the Rye- Kto chytá v žite: ,, Mne sa kniha ozaj ráta vtedy, keď ju dočítam a chcem, aby som bol s autorom, čo to napísal, ohromný kamarát a aby som mu mohol hocikedy zavolať, kedy sa mi len zachce. Ale to sa mi často nestáva."

-Katherine McGee (The Thousandth Floor)
Veľmi pekne ďakujem za zapojenie do projektu! Taktiež ďakujem, že milujete moje príbehy! Mám jeden skutočne obľúbený knižný citát od Alexandra McCall Smith: ,,Život bez príbehov by nebol žiadnym životom.“ 

 -Romina Russell (ZODAC)
Ak si mám vybrať medzi obľúbenými citátmi, tak si vyberiem jeden z môjho vlastného príbehu- ZODAC: ,,Je to jeden z najväčších ľudských nedostatkov: arogancia.“  
.......................................................................................
SÚŤAŽ!
Tak je tu tá skvelá časť blogtour! Celé mesiace sa naša poštárka v dedine čudovala, že mi chodí toľko balíkov zo zahraničia. :D Prišlo mi toho skutočne veľa, autorom som neskutočne vďačná! 
Rozhodla som sa, že spravím 3 víťazov, teda aj 3 balíčky. Snažila som sa do každého balíčka vložiť podpisy každého, kto mi ich poslal viac. V každom balíčku sa nachádza kniha, podpisy, záložky, pero a cukríky+ nejaké ostatné drobnosti. 

1. BALÍČEK
V 1. balíčku sa nachádzajú dve knihy od Rachel Van Dyken po NEMECKY, záložky a podpisy autorov, cukríky, odznak, 2 perá od Moniky Wurm a Alison Bliss a zápisníček od Moniky Wurm.

 2. BALÍČEK
V 2. balíčku sa nachádza podpísaná kniha od Darrena Shan, záložky a podpisy autorov, cukríky, diár na rok 2017 a pero od Moniky Wurm.

3. BALÍČEK
V 3. balíčku sa nachádza podpísaná kniha od Alison Bliss, záložky a podpisy autorov, cukríky a pero od Moniky Wurm. 

ČO TREBA VEDIEŤ A SPRAVIŤ:
1. Mať slovenskú doručovaciu adresu.
2. Súťaž trvá do 30. 9. 2017. Výhercov poprosím odpoveď na mail do 48 hodín. 
3. Ak by ste ako výherca náhodou v 1. balíčku nechceli nemecké knihy, pretože po nemecky nečítate, prosím napíšte mi to, aby som knihy poslala niekomu, kto ich chce. 
4.  Losovať budem vďaka papierikom.
5. Papierik s vašim menom navyše -> sledovanie na GFC
6. Do komentára napíšte:
  • E-mail, na ktorom vás mám v prípade výhry kontaktovať
  • O ktorý balíček máte záujem?
  • Ak sa ma rozhodnete sledovať na GFC, poprosím meno (nepovinné)
  • Odpoveď na otázku: Aký je váš obľúbený knižný citát? 


Zo srdca ďakujem všetkým autorom za ich odpovede a podpisy. Ešte viac ďakujem tým, ktorí si našli čas a poslali vám do súťaže aj knihy, cukríky alebo perá.

KDE VŠADE PREBIEHA BLOGTOUR:
1. Ellen  6. Tinuš  11. Marky  
2. Mell  7. Perla  12. Lili  
3. Ells  8. Melinda  13. Sue  
4. Maťa  9. Tereeeza  
5. Andrea  10. Tess  

9 komentárov:

  1. Skvelý článok, je tu mnoho výborných citátov, niektoré som poznala, ale väčšinu nie :-) A do súťaže sa samozrejme rada zapojím:

    1. casionangelova@gmail.com
    2. Neviem či budem citovať presne: "Pravda je nádherná a nebezpečná zároveň, preto s ňou treba narávať veľmi opatrne." Dumbledore :-)
    Mimochodom, neprosím si nemecké knihy, nemčinu vôbec neovládam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dpazitna@gmail.com
    Balíček č.2 vyzerá skvele ����
    Najviac sa mi páči úryvok z polnočnej dámy- "láska je len slabosť ľudských bytostí , pre ktorú nimi anjeli pohŕdajú .. a ešte Lex malla, Lex nulla (zlý zákon nie je zákon ) ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. och koľko veľa autorov odpísalo :O tiež si neviem vybrať len jeden citát, páči sa mi ich toľko, že stále, keď sa ma niekto opýta túto otázku, poviem iný citát :D

    1. d.lesniakova@centrum.sk
    2. balíček 3 :)
    3. “Writing is a socially acceptable form of schizophrenia.”

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zisťujem, že knižné citáty išli doteraz mimo mňa. Asi to budem musieť napraviť :-D Ďakujem za blogtour, rada čítam odpovede.

    1. dagmar.vanikova@gmail.com
    2. Mám záujem o všetky balíčky – okrem nemeckých kníh :-)
    3. GFC – Dagmar Vaníková
    4. Nemám svoj obľúbený knižný citát, ale mám jeden, ktorý je mojím NAJ :
    „Ži každý deň tak, ako keby si v ňom práve prežíval svoj celý život.“ Marilyn Monroe

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé odpovede! Rada sa zapojím, pretože mne žiaden autor nič neposlal :D

    1. tete.slastanova@gmail.com
    2. Najviac mám záujem o 2. balíček, prípadne aj tretí :)
    3. Tess Slašťanová
    4. Môj najobľúbenejší citát je strašne dlhý a nechce sa mi ho tu vypisovať, ale ďalší, ktorý mám veľmi rada je: ,,Od dokonalosti nemožno očakávať viac ako okamih." - Chuck Palahniuk

    Ak ťa zaujímajú citáty, nedávno som robila článok o svojich obľúbených :) http://strana36.blogspot.sk/2017/08/moje-oblubene-citaty.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je vážne super, že si dostala toľko odpovedí. To ma aj privádza k tomu, že by som si už konečne mala prečítať Poison Study. Chystám sa na to dobrých pár rokov a stále nič :D

    Súťaž:
    1. lynvonnightlight@gmail.com
    2. balíček 3
    3. Majka Danihelová
    4. Neviem, či je môj najobľúbenejší, ale rozhodne je jediný, ktorý mi utkvel v hlave, je z fantasy knihy a dá sa uplatniť aj v reálnom živote. Všetko sa totiž začína najprv iba niečím nenápadným, nejakým podnetom. Hádky, láska, nenávisť... Takže ja si vyberám citát z knihy Snow Like Ashes: "Even the strongest blizzard starts with a single snowflake."

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wau, toľko odpovedí! To je super. :) Je skvelé vidieť toľko obľúbených citátov, hlavne, keď niektoré patria aj medzi moje obľúbené.

    Súťaž:
    1. perlatorkan@gmail.com
    2. všetky 3 vyzerajú super, len ja a nemčina si netykáme :D
    3. V každej knihe je aspoň jeden citát, ktorý mi utkvie v pamäti a dá mi niečo na zamyslenie. Momentálne vedie citát z knihy The Humans: “Make sure, as often as possible, you are doing something you’d be happy to die doing.”

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na tvoj blog som narazila náhodou, keď som hľadala recenziu na jednu knihu čo som si chcela kúpiť a veľmi mi pomohla. :) Ďakujem

    1. mamsvojsvet@gmail.com
    2. po nemecky neviem nič a zaujal ma najviac balíček číslo 3, lebo včera som si kúpila knihu od Alison Bliss
    4. Nie je to z knihy, lebo tých je veľa, ale z Martinusu(keď majú zľavu na knihy)Ušetríš teda naviac 0,21 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na kofolu :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!