10. októbra 2017

Poppy J. Anderson: Chuť lásky

Počet strán: 320 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2017

Anotácia:
Andrew Knight patrí síce medzi najnovšie vychádzajúce hviezdy na bostonskom kuchárskom nebi, cíti sa však úplne vyhorený. Preto usúdi, že by mu prospela krátka dovolenka a vyberie sa do Nového Anglicka. A práve tu sa za pomerne zvláštnych okolností zoznámi s Brooke Dayovou, ktorá v Maine vedie rodinnú reštauráciu. Ona ani len vo sne netuší, koho to stretla a kto je nový návštevník v jej podniku. Nebolo celkom náhodou, že sa potom spoločne rozhodli pretvoriť hostinec U kraba na vychýrené a vyhľadávané miesto všetkých gurmánov. Andrew po rokoch opäť našiel stratenú chuť do varenia. Dokáže mu však Brooke odpustiť, že jej o sebe neprezradil celú pravdu?

Obálka knihy: Obálka na túto knihu sa autorom skutočne podarila! Vidíte tú krásu?! Ach... 💓💓💓 Vlastne...ak sa mám priznať...bola to práve obálka knihy, kvôli ktorej som začala čítať anotáciu a tá ma 100% na knihu namotala. Chcem niečo obálke vytknúť, ale nedá sa to. Oprávnene si zaslúži 5/5 bodov.

Ako som sa ku knihe dostala?: Keby nebolo skvelej spolupráci s Bux.sk, tak sa o knihe určite ani nedozviem. Som neskutočne vďačná, že túto milú knižtičku preložili a ona sa ku mne dostala. Vďaka nim som si prečítala fakt skvelý, oddychový a romantický príbeh.

Čo na knihu hovorím?: Ako ste vyššie mohli postrehnúť, znovu máte pred sebou čítanie jednej pozitívnej recenzie. Autorku som doteraz vôbec nezaregistrovala, nepočula som o nej a vôbec som netušila, že sa od nej bude vydávať nejaká kniha. Jej štýl mi však neskutočne sadol a od knihy som sa nevedela odtrhnúť. Skvelý príbeh z prostredia varenia.

Andrew miluje varenie. Vďaka jeho talentu sa dostal do výslnia, otvoril si svoju vlastnú reštauráciu a ľudia čakajú mesiace, kým sa pre nich nájde voľný stôl, aby ochutnali jeho jedno. Andrew si tak splnil svoj sen a ... žije si svoj sen. Ten sa bohužiaľ začína meniť na nočnú moru, keď sa na neho kopia všetky možné veci, manažérka ho tlačí do televízie, v ktorej nikdy nechce účinkovať. Jeho šťastie vo varení sa pomaly vytráca a preto spraví nepremyslený krok. Vypne mobil, nasadne do svojho SUV, nepremýšľa a vyberie sa do Nového Anglicka.
Pri svojom nepremýšľaní sa však skoro doslova zrazí s Brooke, ktorá vedie rodinnú reštauráciu v Maine. Tá ďakuje všetkým bohom, že prežila a Andrewovi riadne vyčistí žalúdok. Tomu nezostáva nakoniec nič iné, len poprosiť Brooke, či ho na noc neubytuje. Z jednej noci sa stáva nocí viac a Andrew si uvedomuje, že práve toto mu chýbalo. Pohoda, žiadny stres a rodinná atmosféra. Brooke mu dovolí, aby jej pomáhal v reštaurácii netušiac, že má pri sebe veľkú hviezdu. Čo sa však stane, keď si uvedomia, že ku sebe začínajú niečo cítiť? Brooke vie, že Andrew čoskoro znovu odíde do mesta a na ňu možno úplne zabudne a Andrew si zase uvedomuje, že spravil chybu, že jej už od začiatku nepovedal, kto v skutočnosti je.

Do prostredia, v ktorom sa dej odohrával som sa úplne zamilovala. Autorka nám v knihe podľa môjho názoru príliš neopisuje okolie, ale ja som tak strašne túžila byť. V tom mestečku a v tej reštaurácii. Milujem varenie, takže som sa do celkového deja knihy zamilovala.
Čo sa týka hlavných postáv, nemám čo vytknúť. Obe som som rovnako obľúbila, rovnako aj vedľajšie postavy príbehu. Sem-tam sa v príbehu našli miesta, ktoré by som pozmenila, koniec knihy mi prišiel trochu zrýchlený a nepredstavovala som si ho presne tak, ale dalo sa to.

Knihe Chuť lásky som prišla úplne na chuť. Skvelý romantický a oddychový príbeh, nič ťažké na rozmýšľanie.  Možno si pred prečítaním budete myslieť, že takých príbehov tu už bolo veľa, ale nebolo. Chuť lásky je proste skvelá! Knihe dávam 4,5 sovičky a určite ju každému odporúčam. :)

MOJE HODNOTENIE:


MOJE CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!