31. decembra 2017

Knižná výzva 2017 | VYHODNOTENIE

Tak a je to tu. Posledný deň roku 2017. Ako viete, Ells v tomto roku znovu usporiadala Knižnú výzvu, ktorú si nemôžem nechať ujsť. Môj vysnívaný cieľ bol prečítať tento rok 100 kníh. Asi v júny som si hovorila, že to určite nedám. Málo som čítala, mala som kopu roboty a do toho som sa dozvedala, že idem na výšku. Doteraz som nepočítala koľko kníh som prečítala, takže som vážne zvedavá. Nižšie napíšem počet kníh, ktorý som každý mesiac prečítala a nakoniec všetko spočítam. Som vážne zvedavá. 
  • JANUÁR: 10 kníh
  • FEBRUÁR: 10 kníh
  • MAREC: 11 kníh
  • APRÍL: 2 knihy
  • MÁJ: 2 knihy
  • JÚN: 6 kníh
  • JÚL: 9 kníh
  • AUGUST: 9 kníh
  • SEPTEMBER: 6 kníh
  • OKTÓBER: 6 kníh
  • NOVEMBER: 3 knihy
  • DECEMBER: 9 kníh
Táááákže....ak správne počítam (matematika mi nikdy nešla, radšej som použila kalkulačku :D), za rok 2017 som prečítala 83 kníh
Keď si uvedomím aká som lenivá, chodím do školy, pozerám kopu seriálov a snažím sa učiť....je to vážne krásne číslo. :)
 
A čo vy? Zapojili ste sa do Knižnej výzvy? Ako dopadla?  

1 komentár:

  1. To je úplne super, gratulujem! Kiežby som aj ja toľko kníh prečítala, ja som dala len 41 :D To je tak, keď na knihomoľa dojde v polovici roka reading slum. Ale už sa z neho, našťastie, dostávam.


    http://wordsfromnebula.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!