26. decembra 2017

Vi Keeland: Šéf

Počet strán: 328 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: Ikar

Anotácia:
Reese Anneysleyová trčala v zadnej časti reštaurácie a zúfalo sa snažila dovolať svojej kamarátke, aby ju nejako vyslobodila z jej nudného, nevydareného rande. Nevšimla si, že za ňou stojí a počúva ju Chase Parker. A napokon nie kamarátka, ale práve on jej pomohol dostať sa z tejto prekérnej situácie. Podišiel k ich stolu, tváril sa, že sa s ňou už dávno pozná a začal vyťahovať trápne príhody z ich „spoločného“ detstva. Bola to čudná konverzácia, no to iskrenie, humor a šarm nového neznámeho Reese ešte niekoľko nocí nedali spávať. Myslela si, že sa už nikdy nestretnú, no náhoda to zariadila inak. Reese nutne potrebovala prácu a Chase jej ponúkol miesto vo svojej úspešnej kozmetickej firme. A stal sa jej novým a veľmi, ale veľmi sexi šéfom...




Obálka knihy: Podľa môjho názoru absolútne fantastická! Síce originálna obálka je viac pikantnejšia a chlap je o čosi krajší, táto obálka sa mi k obsahu knihy viac hodí. Elegantný oblek, príťažlivý muž rovnako ako je v príbehu Chase. Dávam zaslúžených 5/5 bodov.

Ako som sa ku knihe dostala?: Autorku knihy Vi Keeland som doteraz nikdy nezaregistrovala, preto som ani nejako nedávala pozor, či jej vychádza nejaká kniha aj u nás. Keď som dostala ponuku recenzných výtlačkov od Bux-u, rozklikla som si odkaz na túto knihu a uvidela som tú fantastickú obálku a prečítala pútavú anotáciu, vedela som, že túto knihu si proste musím prečítať.

Čo na knihu hovorím?: Ako som vyššie spomenula, Vi som ako autorku nikdy nepoznala, nečítala som jej knihy a preto som nevedela, na aký štýl písania sa mám pripraviť. Jej štýl som si však obľúbila hneď v prvej kapitole. Písala strašne pútavo a preto som knihe hneď prepadla. Nasadila u mňa latku vysoko, keďže ma hneď prvou vetou knihy dostala do varu a po prvej kapitole som knihe úplne prepadla.

Predstavte si to. Chlap bol milý a pekný, takže sa to skončilo rande. Rande však nejde podľa plánu a....a je HROZNÉ! Ako sa z neho dostať, aby si toho chlapa neurazila? Presne toto riešila v zadnej miestnosti reštaurácii Reese. Jej rande je totálny prepadák, chlap spomína jeho matku viac, ako sa venuje Reese. Tá je z toho všetkého na nervy a nevie sa dovolať svojej kamarátke, ktorá by ju zachránila. Vtom sa jej prihovorí šarmantný muž, ktorý ju najskôr urazí, ale neskôr jej pomôže, aby to rande vôbec prežila. Pripojí sa k nim na večeru a  začne rozprávať historky z ich ,,spoločného detstva". Človek by si myslel, že sa už nikdy neuvidia, ale čo osud (a autorka) chcel, po niekoľkých týždňoch sa stretávajú znovu. V tom čase Reese hľadá novú prácu a Chase jej ponúkne, že sa za ňu prihovorí jeho kamarátke, ktorá jej iste pomôže. Keď jej skutočne nájde novú práce ani vo sne by ju nenapadlo, že Chase bude jej nový šéf! Iskru, ktorá medzi nimi preskočila len tak neprehliadne. Bude sa držať svojho pravidla NIKDY SI S NIKÝM V PRÁCI NEZAČÍNAŤ alebo nechá iskru zbĺknuť? 

Vyššie som spomínala, že kvôli štýlu, ktorý Vi zvolila, pre mňa nasadila latku už v prvej vete veľmi vysoko. Dej aj postavy som si v prvej kapitole neuveriteľne zamilovala. Hotová romantika s poriadnou dávkou humoru. Ako dej plynul ďalej, vedela som, že autorka napísala skvelú oddychovú romantiku, ktorú si vždy rada prečítam. Niekde v polovičke však prišiel zlom, keď sa spolu hlavní hrdinovia vyspali. Na tú chvíľu som tak dlho čakala, prišla, bola veľkolepá a potom som si povedala: ,,Čo teraz?". Dej stratil iskru, ktorá ho tak poháňala a mne sa stránky otáčali čoraz ťažšie. Kým začiatok bol geniálny, nakoniec to bolo ako každá bežná romantická kniha.

Zachránili to však postavy, ktoré som si zamilovala. Páčilo sa mi, že autorka zvolila na rozprávanie prítomnosti pohľad Reese, no z pohľadu Chasea sme si mohli prečítať, čo sa stalo pred 7. rokmi. Zdá sa mi, že bude zbytočné písať o každej postave zvlášť, keďže som si ich zamilovala obe rovnako a k žiadnej nemám čo vytknúť. Boli geniálni, skvele sa dopĺňali, nechýbal pri nich humor. Takisto sa mi páčilo, ako Vi do príbehu zakomponovala bezsrstú mačku (Don Sphynx), ktorú ,,vlastnila" Reese. Tá sama o sebe vytvorila kopu humorných scén.

Kniha Šéf od Vi Keeland je skvelá oddychová romantika s tou pravou dávkou humoru. Postavy boli geniálne, čitateľ si ich ľahko zamiluje. Autorka na začiatku vymyslela skvelé prvé stretnutie hlavných hrdinov. Ako som však povedala, kniha ma asi v polovičke prestala baviť. To však nemení nič na fakte, že vám ju na 100% odporúčam. Nebudete ľutovať, ak si túto romantiku kúpite. Dlhšie som premýšľala ako knihu ohodnotím, ale nakoniec som sa rozhodla pre zaslúžené 4 sovičky.

MOJE HODNOTENIE:

MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!