18. januára 2018

Elle Kennedy: Plán

Počet strán: 392 strán
Jazyk: český jazyk
Vydavateľstvo: Baronet
Rok vydania:2017
Séria: Off- Campus #4

Anotácia:
Sabrina Jamesová má svoji budoucnost přesně naplánovanou: nejdřív promoce, potom práva a práce v nemilosrdné advokátní kanceláři. Její útěk před ostudnou minulostí rozhodně nezahrnuje pohledného hokejistu, který věří na lásku na první pohled. Johnu Tuckerovi je ochotná věnovat jen jedinou noc vášně a nečekané něhy, jenže někdy stačí jediná noc, aby se vám změnil celý život.

Tucker věří, že být týmový hráč je stejně důležité jako být za hvězdu. Nevadí mu, že se mu nedostává tolik slávy jako jeho spoluhráčům. Jestli se má ale ve dvaadvaceti stát otcem, nehodlá se držet stranou. Neuškodí, že nastávající matka jeho dítěte je krásná, chytrá a plná překvapení. Problém je, že Sabrina má srdce na zámek a je příliš tvrdohlavá, než aby přijala jeho pomoc.

Pokud chce Tucker strávit život se ženou svých snů, bude ji muset přesvědčit, že některé plány se líp plní ve dvou.

Obálka knihy: Achh 💓 Videli ste niekedy tak sexy obálky, ako to bolo pri tejto sérii? Ak mali v pláne zaujal NA čitateľky, tak sa im to rozhodne podarilo! Aj pri poslednom diele série si dali záležať a dodržali spojitosť s celou sériou. Dokázali by ste dať tomuto "pekáču buchiet" niečo iné, ako 5/5 bodov? No ja teda nie! Úplne tieto obálky milujem!

Ako som sa ku knihe dostala?: Celú sériu som si zamilovala už odkedy ju Baronet začal vydávať. Elle sa kvôli tomu stala jednou z mojich najobľúbenejších autoriek! Keď som prednedávnom na blog fotila Kúzelnú knihovničku, uvedomila som si, že som Plán nekúpila! A to som ho mala vo wishliste a hneď ako mal vyjsť som si ho chcela zaobstarať. Ako by to bol osud...od Megakníh som si mohla vybrať ďalšiu knihu na recenziu, takže som Plán mala o pár dní doma.

Čo na knihu hovorím?: Už pred čítaním knihy som vedela, že Elle ma nesklame a znovu si knihu zamilujem. Elle má skvelý štýl písania, čitateľa zaujme a nebude chcieť knihu pustiť z rúk.
Kniha Plán má síce iné hlavné postavy, ale okrajovo nadväzuje na predošlé diely. Tu to bol pre mňa trochu problém, keďže som skoro všetko z predchádzajúcich dielov zabudla. Kým som si pospomínala, prešlo veľa času.

Ak ste čítali predošlé diely, tak viete, že v tejto sérii nájdete kopu sexuálnych scén. Bola som však prekvapená, že hlavné postavy na to skočili hneď v prvých stránkach. Viem, že tých Elle chcela príbeh zrýchliť, ale nejak som na to nebola pri jej knihách zvyknutá. Ako ste si mohli všimnúť, nie som veľkým zástancom časových skokov v knihách. Vždy mi tam potom nejaké časti v príbehu chýbajú a tak to bolo aj v tejto knihe. Čo je však veľké plus, kniha sa hneď po prvom sexe nezamieri na tehotenstvo. Na to si chvíľu počkáme a zatiaľ v knihe môžeme byť svedkami postupného zmierenia postáv s tým, že budú mladými rodičmi. Ako zvládnu školu a dieťa?

Sabrina bola pre väčšinu Tuckerových spoluhráčov chladná mrcha. Podľa môjho názoru to bola skutočne silná hrdinka. Aj keď sa jej do života priplietlo tehotenstvo, nevzdávala sa svojho sna a išla si za ním, nech sa deje čokoľvek. Aj keď k Tuckerovi začínala niečo cítiť, snažila sa byť samostatná a nespoliehať sa na pomoc niekoho iného. Síce bola mladá, ale podľa mňa z nej bola skvelá mamina.
Tucker nedostával podľa anotácie toľko slávy ako jeho spoluhráči. Pre mňa bol však miláčik. Elle znovu vytvorila skvelú mužskú postavu, ktorá sa nedá nemilovať. To, ako sa zachoval, keď sa dozvedel o tehotenstve Sabriny ma dostalo. Chcem ho hneď teraz domov!
Autorka vytvorila aj kopu vedľajších postáv, ktoré sme buď poznali z predchádzajúcich dielov alebo sme sa s nimi zoznámili len teraz. Najbližšie priateľky Sabriny boli podľa mňa perfektne napísané a matku Tuckera som nemala vôbec v láske. Spoluhráči Tuckera boli GENIÁLNI. Vďaka nim sa v knihe objavila kopa zábavných scén, na ktorých som sa smiala ako idiot. Nemali chybu.

Bože, prečo je koniec?! Táto séria bola jednou z najlepších sérií aké som kedy čítala a zamilovala som sa do nej. Posledný diel série Plán sa mi znovu neuveriteľne páčil. Príjemné, oddychové čítanie, ktoré má poriadnu dávku romantiky. Celú sériu vám odporúčam. Plánu dávam 5 sovičiek.

MOJE HODNOTENIE:
MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:
Megamacko z megaknihy.sk má na svedomí čítanie tejto knihy.
Vy si knihu môžete pozrieť u Megamacka TU.

1 komentár:

  1. Tuhle sérii neznám, ale vypadá to jako lepší 50 odstínů? :-D Moc erotickou literaturu nečtu, ale 50 shades sem dala a nějak extra mě to nezklamalo, tak bych možná po několika letech mohla zkusit něco dalšího... Super recenze! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Za každý komentár zo srdca ďakujem!