5. januára 2018

Mesačná chvastačka: December 2017

Trochu opozdene, ale predsa. Pofotila som poslednú chvastačku na rok 2017! Kníh možno nie je toľko, aby by ste čakali. Boli predsa Vianoce, ale na tieto som dostala minimum kníh. Mne to však nevadilo, ostatné darčeky ma potešili oveľa viac. Áno, áno...nebola by som to ja, keby som si nejaké knihy z €, ktoré som dostala nekúpila. :D Tie však ešte neprišli.

DAROVANÉ KNIHY
Čo sa týka darovaných kníh, v decembri ma potešila kamarátka a brat. Od kamarátky som na Vianoce dostala skvelý diár Srdce ženy, do ktorého som sa zamilovala. Od brata ma pod stromčekom začala skvelá romantická kniha Ženíchov svedok. MINIrecenziu nájdete TU. Teším sa na pokračovanie série.
RECENZNÉ VÝTLAČKY
V poslednom mesiaci roku sa u mňa ocitli 3 knihy na recenziu. Mesačné svetlo na Nightigale Way a Šéf sú príjemne romantické oddychovky od Bux-u, ktoré sa mi v zimných večeroch skvele čítali. Recenzie nájdete na blogu: Mesačné svetlo, Šéf... a ako si môžete všimnúť, jedna recenzia je pozitívnejšia ako druhá. Knihy odporúčam. Zrádné srdce od Albatros-u je druhý diel fantasy série Letopisy Pozůstalých. Práve knihu čítam a na recenziu sa môžete v najbližších týždňoch tešiť.
VŠETKY KNIHY POKOPE:
Síce je ich len 5, ale každá ma neuveriteľne potešila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!