3. januára 2018

Samantha Young: Mesačné svetlo na Nightingale Way

Počet strán: 344 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2017
Séria: Dublin Street #6


Anotácia:
Logan dva roky platil za chyby, ktorých sa v minulosti dopustil, ale teraz je pripravený na nový začiatok. Má skvelý byt, dobrú prácu a množstvo žien, ktoré odvádzajú jeho pozornosť od minulosti. Je tu však jedna, ktorá ho mätie… 
Grace utiekla od svojej manipulatívnej rodiny, presťahovala sa do iného mesta a zariadila si nový život podľa seba. Je takmer dokonalý. Až na jeden detail – veľmi by chcela konečne nájsť pána Pravého – alebo aspoň vedieť ignorovať neodolateľného, no protivného suseda sukničkára.
Grace sa rozhodla, že s Loganom si určite nič nezačne. Lenže potom sa stane niečo neuveriteľné a nespútaný lámač sŕdc sa pomaly mení na silného, spoľahlivého muža, po akom vždy túžila. No vo chvíli, keď podľahne jeho šarmu, pripomenie sa jej minulosť a hrozí, že všetko, čo si vybudovali, sa zrúti ako domček z karát…



Obálka knihy: Je to vážne ťažké. Keď si človek pozrie originálnu obálku, hneď sa mu zapáči viac. Ja však musím hodnotiť slovenskú. Páčia sa mi odtiene, ktoré autori obálky vybrali. Skutočne sa ku príbehu a k názvu knihy hodia. Takisto tam zapadá písmo a aj pár. Obálke preto dávam 5/5 bodov.


Ako som sa ku knihe dostala: Samantha Young je u mňa v TOP autoroch, ktorých milujem. Čítala som od nej všetky knihy, ktoré boli u nás preložené. Keď som v ponuke na recenzné výtlačky uvidela jej meno, ani som nemusela čítať recenziu na knihu. Samantha je autorka, ktorá je zárukou  skvelých príbehov.

Čo na knihu hovorím?: Štýl, ktorým bola písaná kniha sa mi ako vždy páčil. Samantha dokáže čitateľa prinútiť knihu nepustiť z rúk, kým ju nedočíta. Séria Dublin Street sa už od prvého dielu zaradila medzi moje najobľúbenejšie romantické série. Vždy sa teším na nový diel a rozmýšľam s akými skvelými postavami a dejom príde Samantha tentokrát. Knihu môžete čítať, aj keď ste predchádzajúce diely nečítali. Postavy sa striedajú, ale niekde pomimo hlavného deja sa postavy z minulých dielov objavia. 


Aj táto kniha sa odohráva nádhernom Škótsku, konkrétne v Edinburghu. Hlavnými postavami sú tentokrát Grace a Logan. Grace nemala ľahký život. Hovorí sa, že slová niekedy ublížia viac ako úder. Grace o tom vie svoje. Do svojho bytu na Nightingale Way sa ukryla pred svojou manipulatívnou rodinou, ktorá jej celý život podkopávala sebavedomie. Teraz žije pokojný život, má prácu, ktorá ju baví a okolo seba nemá ľudí, ktorí jej zožierajú nervy. Teda...až do momentu, keď sa do bytu oproti nej nenasťahuje Logan. Zdá sa, že Logan má pestrý sexuálny život, ktorý sprevádzajú výkriky o polnoci, spodné prádlo na chodbe a zvratky pred jej dverami. Logan dva roky "žil" v pekle, ktoré ho poznačilo a teraz je pripravený na nový začiatok a žije život, ktorý sa mu páči. Zdá sa však, že jeho panička suseda s jeho štýl života nesúhlasí. Niekoľkokrát si vymenia názory, hašteria sa a zdá sa, že sa pomaly znášajú. Kým sa v Loganom živote jedna vec, ktorá ho šokuje, vystraší a donúti zmeniť. Grace mu ponúkne pomoc a Logan si uvedomí, že Grace je v jeho živote dôležitá a nenahraditeľná.

Grace bola príjemná hrdinka. Obľúbila som si ju už od začiatku príbehu. Mala síce svoje chvíle, kedy som ju nechápala a vzdychala som na jej rozhodnutiami, ale to robím pri väčšine romantických hrdiniek. Strašne sa mi páčilo, ako Loganovi pomáhala, podala mu pomocnú ruku a nenechala ho  samého. Logan bol proste na zjedenie. Bol odvážny, nenechal sa vyviesť z miery a ku každej situácii sa postavil ako chlap a neutiekol. S Grace boli skvelý pár. 

Aj ďalší diel série Dublin Street sa mi veľmi páčil. Autorka ma vôbec nesklamala a znovu vymyslela skvelý príbeh, ktorý som s radosťou čítala. Ak ste sériu čítali, určite odporúčam prečítať aj tento diel. A kto sériu obchádza...prečo to preboha robíte? Nebudete ľutovať, ak sa do nej pustíte. Kniha Mesačné svetlo bola skvelá, ale v sérii sa nachádzajú knihy, ktoré sú od nej lepšie. Mala nejaké tie chybičky, ktoré nemôžem odpustiť. Knihe teda dávam 4 sovičky

MOJE HODNOTENIE:
MOJA CELKOVÁ REAKCIA NA KNIHU:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Za každý komentár zo srdca ďakujem!